וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "מקווה שמלמד יישאר". החלוץ: "השמועות מחמיאות"

מאמן הפועל חיפה שיבח את החלוץ שלו אחרי ה-0:4 על הפועל ירושלים: "מהסקוררים הטובים שיש". זיו אריה: "קיבלנו בראש, נלמד מזה"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל ירושלים 0:4/ספורט1

הפועל חיפה יצאה לפגרת הנבחרות עם לחץ גדול אחרי נקודה משש, וחזרה ממנה בסערה. 0:4 גדול על הפועל ירושלים הערב (שבת) הוריד את מפלס הלחץ, ומנגד, זיו אריה עדיין ללא ניצחון העונה.

רוני לוי אמר בסיום: "בכדורגל כבר למדנו שלא החזקת כדור מנצחת משחקים. לפעמים משחק טקטי נכון והתקפות מעבר נכונות זה גם חשוב מאוד. נתנו משחק שקצת הזכיר את העונה שעברה, את המשמעת הטקטית, המחויבות. הבאנו גם איכות. אני לא מסתנוור מזה מדי, הכיוון הוא נכון וצריך להמשיך ולקחת את המשחק הזה כדוגמא. אני מרוצה מהניצחון. הפועל ירושלים קבוצה טובה שנקלעה ליום פחות טוב. לדעת לשמור אותם על 0 שערים זה יפה מאוד".

המאמן המנצח הוסיף ואמר: "אני פחות מרוצה מההכנה שלנו לעונה הזאת. התעכבנו עם שחקני רכש, אבל לאט לאט יואב מחזק את הקבוצה ועוזר לנו לסדר אותה. הגיעו כמה שחקנים חדשים וייקח זמן עד שהם יתאקלמו. נהיה קבוצה טובה. רצינו לשנות את התחושה הרעה שנתנו לקהל שלנו במחזורים הראשונים, אבל הליגה קשה מאוד וכל משחק יהיה קשה בפני עצמו. נשמח קצת ונדע לעבוד קשה ולתקן בהמשך".

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם גיא מלמד. ברני ארדוב
הכל הלך לו הערב. מלמד/ברני ארדוב

על הכוכב שלו גיא מלמד המבוקש במכבי חיפה אמר המאמן: "הוא לא היה צריך את המשחק הזה - הוא אחד הסקוררים הטובים שיש. היכולת שלו מול השער היא חריגה ואני מקווה שימשיך איתנו. אני לא בעל הבית של הקבוצה. הוא שחקן מיוחד ואני מקווה מאוד שלא יהיו הצעות כאלה ואחרות והוא יישאר איתנו".

גיא מלמד עצמו אמר: "עשינו ריסטארט בפגרה, אחרי שני משחקים לא טובים. ציפינו מעצמנו להרבה יותר. נבחרת? אני יכול לתרום. אני בטוח שעוקבים אחרי, מה שצריך לקרות יקרה". על השמועות לגבי מעבר אפשרי למכבי חיפה: "יש הרבה שמועות. אף גורם רשמי לא דיבר איתי. בינתיים טוב לי פה בהפועל חיפה. יש לי מאמן טוב וקבוצה טובה, אנחנו רוצים להמשיך את העונה הטובה שהיתה לנו בעונה שעברה. אני מתעסק רק בזה, כי אם תשומת הלב שלי תלך הצידה, זה לא יהיה טוב לי ולא לקבוצה. זה מחמיא, אני לא מנותק מהעולם, אבל כרגע אני מרוכז רק כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן הפועל ירושלים זיו אריה. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. זיו אריה/ברני ארדוב

זיו אריה ניתח בסיום ואמר: "ידענו שהפועל חיפה שידרו לחץ, רוני לוי דיבר על אגרסיביות ודינמיות. ידענו שהם יחכו לטעויות שלנו ואז יסתגרו. ספגנו שערים רכים. שיחקנו כדורגל נחמד ל-0:0, בסוף היינו פותרים את העמידה שלהם, אבל 2:0 בדקה ה-15 ובמחצית 3:0, לא הגיע לנו כלום. הפסדנו בצדק. לא התגוננו טוב במעבר, הם ניצלו את זה וכל הכבוד להם. קיבלנו בראש, נלמד מזה, נעשה את המקסימום בבלומפילד. נועם מלמוד? העדפתי לשמור עליו היום, יש לנו מספיק שחקנים טובים. רכש? יש פה קבוצה טובה וסגל טוב, חיזוק או לא זה עניין של שי אהרון. אנחנו לא מביאים סתם".

שחר פיבן הוסיף: "תחושות נורא קשות. היה לנו מספיק זמן להכין את עצמנו אחרי חדרה. הפסדנו המון מאבקים, הם השתלטו על המשחק מהדקות הראשונות, איבדנו ביטחון. הפועל חיפה ניצחה בצדק. לא נכנסו טוב למשחק, צריך להתאושש כמה שיותר מהר".

המשך המחזור השלישי

ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה (ספורט4)

שני, 20:00: הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully