וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן בפסגה אחרי 1:3 על ברסט, מארסיי שוב הרשימה תחת דה זרבי

האלופה חזרה מפיגור עם שני שערים תוך דקה בדרך לניצחון חשוב, עוסמאן דמבלה כבש צמד. מארסיי גברה 0:2 על ניס בדרבי והיא עם 10 מ-12 אפשריות

קליפ סיכום השבוע, 12.9/ספורט1

אחרי ניצחונה המפתיע של סנט אטיין 0:1 על ליל אמש (שישי), המחזור הרביעי בליגה הצרפתית נמשך עם מארסיי, שחגגה 0:2 בדרבי על ניס, ולאחר מכן פריז סן ז'רמן גברה 1:3 על ברסט ושמרה על מאזן מושלם. מונאקו חגגה 0:3 באוקזר.

מארסיי - ניס 0:2

ירח הדבש של רוברטו דה זרבי נמשך גם אחרי הדרבי ומארסיי עם 10 נקודות מתוך 12. המארחת עלתה בתלבושת לבנה חלקה, ללא כיתובים ומפרסמים, לכבוד 125 שנים לקיומה, והציגה לראשונה בהתקפה את ניל מופה. החלוץ שחזר מאנגליה ושותף לפני הפגרה רק כמחליף, נגח את שער הבכורה שלו דווקא לרשת קבוצת נעוריו, שפספסה שתי הזדמנויות להשוות ונענשה בדקה ה-53 על ידי הברזילאי לואיס הנריקה שחגג את השלישי שלו העונה. רק הרחקתו של דרק קורנליוס הקנדי בצהוב שני (75) העיבה מעט על שמחת המארחת. הפסד שני העונה לניס, שבעונה שעברה סיימה ב-2:2 בסטאד ולודרום ולפני שנתיים ניצחה שם 1:3.

ניל מופה שחקן מארסיי כובש מול ניס. רויטרס
ניל מופה כובש בנגיחה/רויטרס

פריז סן ז'רמן - ברסט 1:3

למרות דקות של דאגה, פ.ס.ז' השיגה ניצחון רביעי בארבעה מחזורים וניצבת בפסגה. רומיין דה קסטייו העלה את האורחת ליתרון מפתיע בפנדל בדקה ה-29, אבל עוסמאן דמבלה השווה מהר (42), ואחרי לחץ גדול האלופה כבשה פעמיים תוך דקה: דמבלה השלים צמד (72) ופביאן רואיז נעץ את ה-1:3 בדקה ה-73 כדי לשמור על המאזן המושלם של הפריזאים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לואיס הנריקה שחקן מארסיי חוגג שער. רויטרס
פתיחה טובה לעונה גם באופן אישי. לואיס הנריקה/רויטרס

אוקזר - מונאקו 3:0

אחרי שני הניצחונות, יצאה קבוצתו של אדי הוטר לפגרת הנבחרות עם 1:1 על לאנס - אך הערב היא חזרה להרשים, ובגדול. תילו קהרר כבש ראשון (8), ואנדרסון הכפיל (25) מבישול של דניס זקאריה, שהניח את הדובדבן על הקצפת (89) והנחיל לאוקזר הפסד שלישי ברציפות.

משחקי יום ראשון:

ראן - מונפלייה
נאנט - ריימס
טולוז - לה האבר
שטרסבורג - אנז'ה
לאנס - ליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully