וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה עלול להיגמר בקומה", אבל מייק טייסון ה"מכור" מתעקש לסכן את חייו בזירה

עודכן לאחרונה: 14.9.2024 / 20:01

אלוף העולם לשעבר מתכונן לקרב מתוקשר נגד ג'ייק פול הצעיר ממנו ב-31 שנה, מודה ש"קשה ללכת כרגע" אחרי הבעיה הבריאותית, אבל מתעקש: "זה לא בגלל הכסף". בעולם האיגרוף טוענים: "זה כמו לנצח אדם על כיסא גלגלים"

בגיל 57, מייק טייסון מפגין את כושרו לקראת קרב החזרה שלו לזירה/מייק טייסון, X

הוא בן 58, כבר לא צריך את הכסף, מסכן את הבריאות שלו - אז למה מייק טייסון הסכים לקרב המתוקשר שלו נגד ג'ייק פול בן ה-27? "יכולתי לשבת בבית כל היום ולחכות לכסף שלי מהקנאביס", אמר טייסון, בהתייחסו לחברת הקנאביס שלו, טייסון 2.0. "זה בולשיט בשבילי. אני גבר. אני רוצה לעלות לזירה, אני רוצה לחשוף את עצמי לסיכונים… לפעמים אני רוצה לראות מי אני באמת. אני רוצה לראות ממה אני באמת עשוי". בעבר הוא אמר שהוא "מכור לתהילה".

טייסון, שהושבת במשך שבועות ארוכים בגלל בעיות בקיבה, הסביר את המוטיבציה שלו לקרב מול פול, שייערך ב-15 בנובמבר באצטדיון AT&T בטקסס וישודר בנטפליקס. "אני רוצה להופיע מול העולם", אמר טייסון, "מבחינתי, זה כל מה שאני יודע לעשות מאז שהייתי בן 14''.

מייק טייסון מול ג'ייק פול. Cooper Neill, GettyImages
מייק טייסון מול ג'ייק פול/GettyImages, Cooper Neill

פול אמר לאחרונה שהוא ירוויח 40 מיליון דולר מהקרב, אבל טייסון המעיט בערכו של התמריץ הכספי. "הקרב הזה לא ישנה את חיי מספיק מבחינה כלכלית", אמר טייסון. "זה בדיוק מה שאני רוצה לעשות". בנוגע לבעיה הבריאותית שהובילה לדחיית הקרב, טייסון אמר ש"ספירת הדם שלי כמעט חזרה לסדרה".

הקרב בעוד חודשיים, וטייסון אומר שהוא התמודד לאחרונה עם אימונים של שישה סיבובים, שזה יגדל ל-10 סיבובים, כשהוא מתכונן לקרב המתוכנן לשמונה סיבובים של שתי דקות. "את הקרב מנצחים בחדר הכושר", אמר טייסון. עם זאת הוא הודה שאימונים בגיל 58 ולא, למשל, בגיל 20 - כשהפך לאלוף העולם הצעיר ביותר במשקל כבד בתולדות האיגרוף - הוא חוויה אחרת. הדברים "קצת רעועים עכשיו", על פי טייסון, "קשה ללכת כרגע... אבל בעוד חודשיים אני הולך להיות מושלם".

אגדת ה-UFC, קן שמרוק, מאמין שכל חובבי האיגרוף בעד טייסון. "ג'ייק פול לא יכול לנצח. אם הוא ינצח, יישאר טעם רע ענקי בעולם האגרוף. זו אכזבה לעולם שאהב את מייק. זה כמו מוות של מישהו", טוען שמרוק.

מבחנת שמרוק, ג'ייק פול מול מייק טייסון בן ה-58 זה כמו להילחם במישהו עם מוגבלות פיזית: "אני חושב שהרבה מעריצי אגרוף חושבים שהוא יכול לנצח את ג'ייק פול בגלל מה שהם יודעים על מייק, והכישורים שיש לו. אבל אם הוא נכנס לשם, ואין לו את המבט הזה, ואין לו את התחושה הזו, זה ירגיש כאילו ג'ייק פול מכה מישהו בכיסא גלגלים".

עוד בוואלה

אחרי "אירוע רפואי מדאיג", מייק טייסון שובר שתיקה

לכתבה המלאה
מייק טייסון מול ג'ייק פול. Sarah Stier, GettyImages
מייק טייסון מול ג'ייק פול/GettyImages, Sarah Stier

על פי איש הרשת הפופולרי די-ג'יי ולאד, ג'ייק פול עלול להיזכר כמו טרבור ברביק, המתאגרף שניצח את מוחמד עלי האגדי בקרב המקצועני האחרון של האלוף ב-1981. לאחר הקרב, טרבור ברביק הפך לאדם ה"שנוא" ביותר בקהילת האגרוף על כך שהיכה את עלי בן ה-39, שהיה הרבה מעבר לשיא שלו.

גם דונטיי וויילדר, מתאגרף העבר, לא מרוצה מקיום הקרב. "אני חושב שזה רע שהוועדה העניקה רישיון למייק טייסון כי הוא לא היה פעיל כבר 20 שנה, אז הם לא צריכים לתת לו רישיון רק בגלל מי שהוא, ככה אנשים נפגעים - חלילה שהוא ייפגע", אמר ויילדר, שטען כי "טייסון עלול אפילו להגיע למצב של תרדמת, אם הוא ייפגע במקום הלא נכון". לדברי וויילדר, "בסופו של דבר, אף אחד לא באמת שם ז** על מייק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully