וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוץ לזירה: הקשר הישראלי של מייק טייסון

בדיוק בעיתוי הנכון: במהלך משחקי היורו קיבל היזם הישראלי יובל סויירף את זכויות השיווק הבלעדיות בגרמניה של מותג הקנאביס הרפואי "טייסון 2.0". אז איך נוצר החיבור?

יובל סויירף עם מייק טייסון. יחצ,
יובל סויירף עם מייק טייסון/יחצ

שוק הקנאביס הרפואי העולמי מושך השקעות ענק, במיוחד במדינות בהן השימוש בקנאביס מותר לפי חוק ויש מסגרת רגולטורית שמסדירה את השימוש בו: עכשיו הגיעה תורה של גרמניה, הכלכלה הגדולה ביותר באירופה והרביעית בגודלה בעולם - מדינה שאוכלוסייתה מונה מעל 80 מיליון איש.

החל מ-1 באפריל האחרון הורד הקנאביס מרשימת הסמים האסורים בגרמניה, והותר השימוש בו באופן חוקי. בכך מצטרפת גרמניה לחלק ממדינות ארה"ב, אבל היא למעשה המדינה האירופאית הגדולה ביותר שביצעה לגליזציה של שוק הקנאביס ומכאן חשיבות המהלך עבור מטופלי קנאביס בשוק האירופאי בכללותו.

על הרקע המבטיח הזה ליזמי קנאביס מגיע שיתוף פעולה בין יזם הקנאביס הישראלי, יובל סויירף, לבין לא אחר מאגדת האגרוף מייק טייסון. סויירף, דרך החברה שבבעלותו, המתמחה בשיווק והפצה של מותגי קנאביס רפואי של ספורטאי עבר והווה, ישווק בלעדית בגרמניה את מותג הקנאביס הרפואי של מתאגרף העבר, מייק טייסון, שנקרא Tyson 2.0. מוצרי Tyson 2.0 כבר זמינים בגרמניה, שכעת מארחת את משחקי יורו 2024 ומקבצת אליה מיליוני אוהדי כדורגל, חלקם מטופלי קנאביס, מכל רחבי העולם. הסכם השיווק הבלעדי אף כולל את בריטניה, דהיינו סויירף ייצר וישווק את מוצרי Tyson 2.0 אף ברחבי בריטניה, בכפוף למסגרת הרגולטורית של הממלכה המאוחדת.

יובל סויירף עם מייק טייסון. יחצ,
יובל סויירף עם מייק טייסון/יחצ

יובל סויירף (33), הוא מייסד-שותף של קבוצת מוצרי ופתרונות קנאביס רפואי Phcann international והוא החל את דרכו בשוק הקנאביס לפני עשור, כאשר הוא ואביו, ואדים סויירף, רכשו החזקה משמעותית בחברת הקנאביס הקנדית MedReleaf. השניים היו למעשה המשקיעים הראשונים בחברה הקנדית. כשזו נמכרה בשנת 2018 לחברה הקנדית Aurora תמורת 2.5 מיליארד דולר אמריקאי, נפגשו השניים עם מאות מיליוני דולרים. כיום, Phcann international מפעילה מפעל לגידול של קנאביס למטרות רפואיות במקדוניה שהוא המתקן הגדול ביותר באירופה, בעל יכולת ייצור שנתית של 18 טון קנאביס. החברה פעילה בעיקר במדינות אירופה, וכן באוסטרליה ובריטניה.

טייסון עצמו ציין בהודעה על שיתוף הפעולה בין 2 הצדדים כי "זה מדהים לראות את Tyson 2.0 מתרחב ברחבי אירופה. המטרה שלנו הייתה תמיד לספק את מוצרי הקנאביס הטובים ביותר למי שזקוק להם יותר מכל. השקה זו בגרמניה היא הישג משמעותי במשימתנו להגיע לכמה שיותר צרכנים ברחבי העולם".

לא רק שמדובר במותג של טייסון, זוהי הפעם הראשונה בהיסטוריה שמותג קנאביס אמריקאי משווק על אדמת יבשת אירופה. לפי הערכות, כבר בחודשיים הראשונים שעברו מאז פתיחת השוק בגרמניה, חלה עלייה משמעותית ביותר של מספר המרשמים הרפואיים שניתנו, וכפועל יוצא של היקף הקנאביס שנמכר. כל מטופל שיהיה מעוניין לרכוש קנאביס מבית היוצר של טייסון יוכל לעשות זאת מביתו, דרך פלטפורמות מקוונות לרכישתו וקבלתו עד מפתן הדלת.

סויירף ציין כי "בשיתוף הפעולה עם מייק טייסון וצוות טייסון 2.0, אנו עומדים לחולל מהפכה בגישה לקנאביס רפואי בגרמניה. המטופלים שלנו ייהנו מהנוחות והנגישות שאין שני להן של היכולת לקבל מרשמים ומגישה למוצרים האיכותיים שלנו מהבתים שלהם דרך פלטפורמות הטלרפואה של השותפים שלנו ובתי המרקחת המקוונים, וזאת כדי להבטיח שיקבלו את הטיפול הטוב ביותר האפשרי".

טייסון (58), מתאגרף עבר אמריקאי ומטופל קנאביס רפואי בעצמו, היה בעברו אלוף העולם הבלתי מעורער במשקל כבד, והוא נחשב עד היום לאחד המתאגרפים במשקל כבד הטובים ביותר בכל הזמנים. אחד מעסקיו המצליחים הוא Tyson 2.0, מותג קנאביס רפואי אותו החל לשווק בשנת 2021 תוך התחייבות לספק ללקוחותיו את מוצרי הקנאביס האיכותיים ביותר בכל שוק אליו הוא נכנס. מלבד קנאביס רפואי, החברה של טייסון מפתחת מוצרים אחרים מקטגוריית הקנאביס, והיא פעילה ברחבי ארה"ב (במדינות בהן הוסדרה לגליזציה של קנאביס רפואי) וכן ב-16 מדינות נוספות מחוצה לה.
באפריל האחרון נודע רשמית כי טייסון יחזור לזירת הקרב, אחרי 19 שנה במהלכן לא השתתף בקרבות מקצועיים. וזה עומד לקרות ממש בקרוב: ב-15 בנובמבר הקרוב ייערך קרב מקצועי (ולא ראווה) בין טייסון לג'ייק פול. הקרב, שיתרחש בארלינגטון, טקסס, צפוי להיות משודר ב"נטפליקס" וכבר נערכים אליו מיליוני אוהדי אגרוף בכלל ואוהדי טייסון בפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully