וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארקה: "סולומון הסתכן וטעה". בתקשורת סלחו: "הכי מסוכן בלידס"

איבוד של הישראלי הוביל להפסד 1:0 לברנלי. המאמן: "קיבל החלטה לא נכונה". באנגליה כתבו: "הוא עוד יסב הרבה נזק ליריבות"

תקציר ניצחון החוץ של מנצ'סטר יונייטד 0:3 על סאות'המפטון/ספורט1

איבוד של מנור סולומון אחרי החלקה, הוביל היום (שבת) לספיגה של לידס יונייטד ובדיעבד גם להפסד 1:0 לברנלי באלנד רואד, במחזור ה-5 בצ'מפיונשיפ. הישראלי פתח משחק שני ברציפות, נראה טוב במחצית הראשונה למרות האיבוד, נחלש בשנייה והוחלף בדקה ה-78.

סולומון היה פעיל בחלק הקדמי ובדקה ה-37 ספק הוכשל על ידי ג'ו וורל האורח ברחבה - אבל השופט הצביע על נקודת הקרן וקבע שאין פנדל. אחרי הנפילה, חניבל מג'ברי הטוניסאי הגיע להתעמת עם סולומון בטענה שהוא צלל, וספג כרטיס צהוב.

לידס החזיקה יותר בכדור, שלטה במשחק, אבל כמו שכתבו ב-BBC, "ברנלי הוציאה את המקסימום מההחלקה של סולומון" והאורחת חזקה הביתה עם מלוא הנקודות. מאמן לידס, דניאל פארקה, אמר: "מנור קיבל החלטה לא נכונה, הוא לא היה צריך לקחת סיכון. הם יצאו למתפרצת של כמעט 80 מטר וכבשו. הגענו למצבים יותר טובים מהם, אבל לא ניצלנו אותם. אני חושב שגם הגיע לנו פנדל".

מנור סולומון שחקן לידס מאוכזב. George Wood, GettyImages
"הראה הבזקים ממה שהוא מסוגל לעשות". סולומון/GettyImages, George Wood

ב"יורקשייר איבנינג פוסט" סולומון קיבל ציון 6, כמו שאר שחקני ההתקפה של לידס: "הוא הראה הבזקים ממה שהוא מסוגל לעשות, אבל היו כמה פעמים שבהן הוא החזיק בכדור יותר מדי זמן ובמחצית השנייה הוא לא הצליח לעשות את ההבדל. במחצית השנייה התעייף ונחלש עד שהוחלף".

גם ב-leeds-live נתנו לשחקן הכנף הישראלי ציון 6 ופירטו: "סולומון היה חסר מזל והחליק, והרגע הזה התברר כזה שהכריע את המשחק. מעבר לכך הוא נראה כמו השחקן הכי טוב של יונייטד בחלק הקדמי. המהירות שלו עם הכדור תסב נזק להרבה יריבות העונה, אבל היום לברנלי היו תשובות לרוב הפעולות שלו".

ב-motleedsnews סולומון קיבל ציון 7, שני הכי גבוה בקבוצה אחרי ברנדן ארונסון שקיבל 8. "סולומון היה השחקן הכי מסוכן של לידס במחצית הראשונה, עם השליטה המצוינת שלו בכדור - אבל אז ההחלקה שלו הובילה לשער של ברנלי. היה יכול לסחוט פנדל לפני הירידה להפסקה. נעלם ככל שהמשחק התקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully