וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידס הפסידה בגלל טעות של סולומון, בישול 10 העונה לגורפינקל

הישראלי שיחק 78 דקות, קולאושו (18) חטף לו וקבע 0:1 לזכות ברנלי. מגן צ'נגדו רונגצ'נג הכין את השני ב-2:2 מול בייג'ינג גואן. גלזר חזר

קליפ סיכום השבוע, 12.9/ספורט1

אחרי הבישול בהופעת הבכורה במדי לידס והמחמאות לאחר מכן, מנור סולומון חווה היום (שבת) את הצד השני של המטבע, כשטעות שלו גרמה להפסד ביתי 1:0 מול ברנלי, היורדת מהפרמיירליג. שחקן הכנף שימש כקפטן נבחרת ישראל במשחק מול בלגיה ופתח גם בהפסד לאיטליה, אבל הפעם איבד כדור ברשלנות בדקה ה-18 וראה את האיטלקי לוקה קולאושו דוהר 60 מטרים ומסיים בבעיטה חדה אל הרשת. סולומון הכין שני מצבים לפני שהוחלף בדקה ה-78 ולידס לחצה במטרה להשוות, אבל השער לא הגיע והיא הפסידה לראשונה העונה, אחרי שתי תוצאות תיקו ושני ניצחונות בארבעת המחזורים הראשונים בליגת המשנה. ברנלי חלפה על פניה ועלתה לפחות זמנית למקום השני.

* יהב גורפינקל הגיע ל-10 בישולים בליגה הסינית העונה. המגן השמאלי, שמשחק כשחקן קו כשמאחור שלושה בלמים וגם הבקיע העונה פעם אחת, קיבל בדקה ה-40 כדור מפליפה סילבה והחזיר לו במסירת רוחב, אותה הברזילאי המשיך אל הרשת וקבע 0:2 מול בייג'ינג גואן. אלא שהיריבה ידעה לחזור במחצית השנייה וחילצה 2:2. חמישה מחזורים לסיום העונה, צ'נגדו עדיין במקום השלישי ומקדימה את יריבתה בתשע נקודות, במאבק על הכרטיס לליגת האלופות המשנית של אסיה.

* עומרי גלזר חזר אחרי תקופה ארוכה ושיחק 90 בדקות בניצחון של הכוכב האדום בלגרד 0:2 על נאפרדק. האלופה מוליכה את הטבלה עם 19 נקודות מ-21 אפשריות.

מנור סולומון שחקן לידס לפני ג'וש לורנט שחקן ברנלי. George Wood, GettyImages
הטעות עלתה ביוקר. מנור סולומון/GettyImages, George Wood

* דן גלזר השלים 90 דקות ב-0:0 של ניז'ני נובגורוד בחוץ מול נועלת הטבלה פאקל וורונז'. ניז'ני עם שבע נקודות אחרי שמונה משחקים ולפחות כרגע במקום ה-11 בליגה הרוסית.

* חסן חילו השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב בניצחון החוץ של ג'ובילו איוואטה 0:2 על קאשיווה רייסול במחזור ה-30 בליגה היפנית. קבוצתו עדיין מתחת לקו האדום, אך בפיגור נקודה ועם משחק פחות. נטע לביא לא נכלל בסגל של גמבה אוסקה המדורגת חמישית, בהפסד הביתי 1:0 מול אוראווה רדס.

* רועי קהת פתח ורשם משחק מלא בהפסד החוץ של סומגאיט 1:0 לשמאחי במחזור השישי בליגה האזרית. קבוצתו עם שש נקודות וזה היה הפסדה השלישי ברציפות.

* עוד באזרבייג'אן: גיתי סופיר פתח בהרכב סבאיל והוחלף בהפסקה, כשקבוצתו הפסידה 2:1 אצל האלופה קרבאח.

* אוסקר גלוך וזלצבורג אמורים היו לארח את אוסטריה קלגנפורט במחזור השישי בליגה האוסטרית, אבל המשחק נדחה בגלל גשם כבד בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully