וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשפורד שבר בצורת, מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את סאות'המפטון

אונאנה עצר פנדל של ארצ'ר אחרי עבירה של דאלוט (33) והמארחת נענשה: דה ליכט נגח שער בכורה (35), רשפורד כבש לראשונה מאז מרץ (41) וגרנאצ'ו חתם (90+6)

תקציר ניצחון החוץ של מנצ'סטר יונייטד 0:3 על סאות'המפטון/ספורט1

פגרת הנבחרות נתנה למנצ'סטר יונייטד זמן להירגע אחרי התבוסה לליברפול ורצף שני ההפסדים בפרמיירליג, והיום (שבת) היא קיבלה יריבה בהזמנה בפתיחת המחזור הרביעי וניצחה 0:3 בחוץ את סאות'המפטון. למרות התוצאה, זה לא היה קל או מרשים במיוחד, ואלמלא עצירת הפנדל של אנדרה אונאנה בדקה ה-33 המשחק יכול היה להתפתח אחרת, אבל בשורה התחתונה שלוש הנקודות הושגו.

אריק טן האח הוריד לספסל את אלחנדרו גרנאצ'ו, בין היתר בגלל אותו לייק באינסטגרם לביקורת של כריסטיאנו רונאלדו עליו, כך לפחות לפי הדיווחים באנגליה. כריסטיאן אריקסן פתח לראשונה העונה וג'ושוע זירקזי שמר על מקומו בחוד, אבל את היתרון סיפק דווקא הבלם מתייס דה ליכט, שנגח אל הרשת וחגג גול ראשון באנגליה בדקה ה-35 - שתי דקות אחרי החטאת הפנדל של קמרון ארצ'ר. מרכוס רשפורד, שלא מצא את הרשת במשחק רשמי מאז ה-3:4 הבלתי נשכח על ליברפול בגביע באמצע חודש מרץ, שבר את הבצורת הארוכה בדקה ה-41 ואפשר לקבוצתו להעביר מחצית שנייה נינוחה. מנואל אוגרטה נכנס לבכורה, גם גרנאצ'ו קם מהספסל ובתוספת הזמן הוא התכבד בשער השלישי.

הסיינטס עדיין ללא נקודות בעונת החזרה שלהם לפרמיירליג וכבשו עד כה שער אחד בלבד. גם המאזן שלהם מול יונייטד לא השתנה: 16 מפגשים רצופים שבהם השדים האדומים בלתי מנוצחים, כשהניצחון הביתי האחרון של סאות'המפטון היה לפני יותר מ-20 שנה - 0:1 באוגוסט 2003.

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
שער ראשון אחרי חצי שנה. מרכוס רשפורד/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 8: דיבלינג בן ה-18, בפעם הראשונה שלו בהרכב בפרמיירליג, השתחרר יפה בצד ימין וסובב אל הפינה הרחוקה, אבל אונאנה הדף היטב.

דקה 15: אריקסן הצליח להשחיל כדור בין שחקני ההגנה של סאות'המפטון, זירקזי גלש וגלגל חלש מול רמסדייל שהצליח לעצור.

דקה 33: החמצת פנדל! דיבלינג הפעלתן הוכשל ברחבה על ידי דאלוט וסידר לסאות'המפטון הזדמנות נהדרת לעלות ליתרון, אבל ארצ'ר בעט לא טוב ואונאנה עצר. גם נגיחת הריבאונד הלכה היישר לידיו של השוער הקמרוני.

דקה 35: זירקזה החליף מסירות עם רשפורד וסיים בבעיטה שטוחה לפינה הקרובה, אותה רמסדייל הדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 35: גול! הקרן הובילה לשער, כשברונו קיבל מסירה קצרה והרים לרחבה, שם דה ליכט היה חופשי כדי לנגוח לא חזק אך מדויק. שער בכורה לבלם ההולנדי, 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 41: גול! דיאלו השתלט על כדור בצד שמאל אחרי קרן ומסר לרשפורד, שהטעה את השומר שלו ומ-17 מטרים סובב כדור שרמסדייל התקשה לראות. השוער הגיב באיחור ונכנע, החלוץ שבר בצורת של 12 משחקים. 0:2 למנצ'סטר יונייטד.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
אנדרה אונאנה שוער מנצ'סטר יונייטד עוצר פנדל של קמרון ארצ'ר שחקן סאות'המפטון. רויטרס
שינה מומנטום. אנדרה אונאנה עם עצירת הפנדל/רויטרס

דקה 49: מזראווי יכול היה לכבוש ממצב טוב בצד ימין, אבל בעט לקורה והחוצה.

דקה 51: רשפורד השתחרר ברחבה וכמעט השלים צמד, אך הבעיטה שלו פגעה בשחקן הגנה ויצאה לקרן.

דקה 90+6: גול! קאסמירו המחליף הכניס כדור עומק לדאלוט בצד ימין, המגן מסר לעבר גרנאצ'ו שקם גם הוא מהספסל וירה פנימה. 0:3 למנצ'סטר יונייטד.

אלחנדרו גרנאצ'ו שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
תגובה לספסול? אלחנדרו גרנאצ'ו לאחר השער/רויטרס

משחקי יום ראשון בפרמיירליג

טוטנהאם - ארסנל (16:00, ספורט1)
וולבס - ניוקאסל (18:30, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully