וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל לייק באינסטגרם: מתח חדש ביונייטד בין גרנאצ'ו לטן האח

חלוץ מנצ'סטר יונייטד עשה לייק לפוסט שציטט את הביקורת החריפה שהעביר כריסטיאנו רונאלדו על המאמן ההולנדי: "לא מסוגל לבנות את המועדון מחדש"

תקציר ניצחונה הגדול של ליברפול 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

לא שקט במנצ'סטר יונייטד מאז פתיחת העונה, והלחץ על המאמן אריק טן האח גבר במיוחד אחרי התבוסה 3:0 לליברפול באולד טראפורד, כשהביקורת על המאמן גוברת ונשמעת מכל הכיוונים.

כעת מסתמנת חזית נוספת שעלולה להיפתח במועדון, אחרי שבאנגליה דיווחו בעניין על משהו שעשוי להיראות זניח ביום רגיל, אבל בזמן של פגרת נבחרות זוכה לכותרת ראשית: חלוץ מנצ'סטר יונייטד אלחנדרו גרנאצ'ו עשה לייק לפוסט באינסטגרם, שבו העיתונאי פבריציו רומאנו ציטט דברים חריפים שאמר כריסטיאנו רונאלדו על המועדון.

אלחנדרו גרנאצ'ו עושה לייק לפוסט שבו כריסטיאנו רונאלדו ביקר בחריפות את מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. אינסטגרם, צילום מסך
אלחנדרו גרנאצ'ו עושה לייק לפוסט שבו כריסטיאנו רונאלדו ביקר בחריפות את מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח/צילום מסך, אינסטגרם
מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. Michael Regan, GettyImages
מצד אחד, רכילות קטנה. מצד שני, לייק עם משמעות סמלית גדולה. איך טן האח יגיב?/GettyImages, Michael Regan

אומנם על פניו מדובר רק ב"לייק", אבל בעבר כבר הייתה מתיחות בין החלוץ הארגנטינאי לבין המאמן, ולמעשה מדובר בתמיכה פומבית בביקורת קשה מאוד שנאמרה על ידי כריסטיאנו, מי שהיה כוכב גדול במנצ'סטר יונייטד והמועדון יקר ללבו, ושוב קוטל את המאמן ההולנדי.

"המאמן של מנצ'סטר יונייטד לא יכול להגיד שהם לא יכולים להתמודד על זכייה באליפות ובליגת האלופות בכל שנה. זאת מאן יונייטד!", אמר כריסטיאנו, שהתעמת עם טן האח בתקופתו בקדנציה השנייה במועדון, "אתה חייב להיות שם, מבחינה מנטאלית. להגיד שאולי אין לנו את הפוטנציאל, אבל אני לא יכול להגיד דברים כאלה. אתה חייב לנסות!

"בגלל זה מנצ'סטר יונייטד חייבת להיבנות מחדש. אם טן האח יקשיב לרוד ואן ניסטלרוי, אולי הוא יוכל לעזור. הוא צריך להקשיב למישהו שמכיר את המועדון.... אתה לא מסוגל לבנות את המועדון מחדש בלי ידע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully