וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שיפרה את הצעתה על פטרילה, שסיכם את תנאיו

דיווח ברומניה: הירוקים הגישו הצעה משודרגת לראפיד בוקרשט והסכימו לשלם כ-300 אלף יורו לעונה לשחקן הכנף, שלא חושש להגיע לישראל ועל פי הפרסום נוטה להשיב בחיוב. השיחות בין המועדונים נמשכות וצפויות התפתחויות ב-24 השעות הקרובות

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי חיפה יודעת שיש לה ימים אחרונים כדי להשלים צירוף של שלושה זרים חדשים. הראשון אמור להיות קסנדר סברינה שמעברו מפרטיזן בלגרד סוכם והוא ינחת בישראל בלילה שבין שבת לראשון, אבל ראשי המועדון עובדים שעות נוספות כדי לסכם עם שני זרים נוספים להתקפה, בידיעה שהמועד האחרון לרישום הוא ביום רביעי בערב.

אחד המועמדים החדשים של הירוקים זהו קלאודיו פטרילה, שחקן הכנף הרומני של ראפיד בוקרשט. אתמול עוד דווח כי הוא מהסס להגיע לישראל בעקבות המצב הביטחוני, אבל כפי שפרסמנו, במכבי חיפה הגבירו את המאמצים לצרפו וכעת בתקשורת הרומנית מדווח כי ההצעה שופרה ל-1.3 מיליון יורו לקבוצה והשחקן יוכל להשתכר כ-300 אלף יורו, שדרוג משמעותי עבורו ועל פי הדיווחים כזה שכנראה שיכנע אותו להסכים להצעה - יותר מכפול מול שכרו כעת ברומניה ועל כן הוא "נוטה להשיב בחיוב".

קלאודיו פטרילה במדי הנבחרת הצעירה של רומניה ב-2023. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
"צפויות התפתחויות ב-24 השעות הקרובות". פטרילה/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

המועדונים כעת נמצאים בשיחות ולא מן הנמנע שמכבי חיפה תצטרך לשדרג את הצעתה לראפיד בוקרשט פעם נוספת, כי לפי התקשורת הרומנית בראפיד בוקרשט עדיין לא ממהרים להסכים להצעה, אבל נכתב שבהחלט צפויות התפתחויות ב-24 השעות הקרובות.

כפי שפרסמנו, הירוקים יבחנו עד תחילת השבוע הבא את האפשרות לרכוש את פטרילה ושחקנים אחרים, ביניהם גם מתיאס נהואל - אך אם לא יצליחו עד תחילת השבוע, יפנו להפועל חיפה בניסיון לצרף את גיא מלמד.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully