וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מגבירה את הלחץ: ראפיד תסכים למכור את פטרילה?

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 11:12

הרומנים לא ממהרים לשחרר את שחקן הכנף, אבל הירוקים מתעקשים ועובדים בגזרות נוספות בניסיון לצרף שלושה זרים עד סגירת החלון: "אנחנו במירוץ נגד השעון, אבל מאמינים שמלבד סברינה יגיע עוד לפחות זר אחד". גם חלוץ נבחרת קנדה טאני אולוואשיי בין המועמדים

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

במכבי חיפה מחכים לתשובות ראפיד בוקרשט בנוגע לקלאודיו פטרילה. בחיפה מעוניינים בשחקן הכנף הרומני, אך גורמים במועדון הבהירו שהמסרים שקיבלו עד כה מהקבוצה הרומנית מראים שהיא לא ממהרת לשחררו. בחיפה ינסו בימים הקרובים להגביר את הלחץ ולצרף את פטרילה, כשבמקביל הם עובדים בניסיון לצרף גם שחקנים אחרים.

במקביל, בחיפה ממשיכים בשיחות עם חלוצים כדי לאתר מחליף לפרנזי פיירו. קסנדר סברינה ינחת בלילה שבין שבת לראשון ויצטרף באופן רשמי בשבוע הבא. "המטרה היא לצרף בשבוע הבא שלושה שחקנים", אמרו במועדון, "אנחנו במירוץ נגד הזמן, ברור שזה לא אידיאלי אך יש אמונה שמלבד סברינה, יגיע לכל הפחות עוד זר אחד".

מועמד נוסף שנמצא על הפרק לחיזוק ההתקפה מבין שלושה שאיתם תנסה לסכם מכבי חיפה עד תחילת השבוע זהו טאני אולוואשיי בן ה-24, חלוץ מינסוטה מה-MLS ונבחרת קנדה. אולואסאיי הבקיע העונה 8 שערים ובישל עוד ארבעה על פני 828 דקות ב-18 משחקי ליגה. לפני כן שיחק בסן אנטוניו מליגת המשנה והבקיע 16 שערים בנוסף לשבעה בישולים ב-25 הופעות. לזכותו גם שמונה הופעות בנבחרת קנדה

שחקן ראפיד בוקרשט, קלאודיו פטרילה. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
מירוץ נגד השעון. פטרילה/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio
טאני אולוואשיי, נבחרת קנדה. Bill Barrett/ISI Photos, GettyImages
גם מועמדותו על הפרק. אולוואשיי/GettyImages, Bill Barrett/ISI Photos

הירוקים יבחנו עד תחילת השבוע הבא את האפשרות לרכוש את פטרילה ושחקנים אחרים, ביניהם גם מתיאס נהואל - אך אם לא יצליחו עד תחילת השבוע, יפנו להפועל חיפה בניסיון לצרף את גיא מלמד.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully