וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכורה תידחה: למקין מחוץ לסגל מכבי תל אביב נגד הפועל ב"ש

13.9.2024 / 15:35

הבלם החדש של האלופה לא יתלבש, כמו גם ניר ביטון שיצפה במשחק מהיציע. אדו ותורג'מן צפויים לפתוח, כ-28 אלף אוהדים צהובים ימלאו את בלומפילד (שבת, 20:30)

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן ממריא לאוסטרליה/יניב טוכמן, קובי אליהו

אחרי השחרור של מתן בלטקסה להפועל באר שבע, מכבי תל אביב עדיין נותרה עם כמות גדולה מאוד של בלמים ובכל משחק נראה שאחד או שניים לא יתלבשו. כך גם יהיה מחר מול הפועל באר שבע (שבת, 20:30), כאשר סתיו למקין וניר ביטון יישבו ביציע.

למקין, שהצטרף רק בשבוע שעבר בהשאלה משחטאר דונייצק ומחכה לערוך הופעת בכורה במכבי תל אביב, יצטרך להמתין לפחות עד יום רביעי - אז תארח הקבוצה את הפועל ירושלים למשחק השלמה - וכאמור גם הוא וגם ניר ביטון לא יתלבשו.

כפי שפרסמנו הבוקר, ההתלבטות הגדולה של ז'ארקו לאזטיץ' היא בנוגע לאיוש צמד הבלמים, כאשר נמניה סטואיץ' - שגם הוא טרם ערך הופעת בכורה - נאבק על מקומו מול טייריס אסנטה ורז שלמה שפתחו יחד מול מכבי פתח תקוה ונמצאים בכושר טוב. עידן נחמיאס מסומן כרגע כמחליף לעמדת המגן הימני, אותה ימלא מחר שגיב יחזקאל ואילו נחמיאס יתלבש ויישב על הספסל. בחלק הקדמי אמורים לפתוח הנרי אדו ודור תורג'מן.

סתיו למקין באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
הבכורה במכבי תל אביב תידחה. סתיו למקין/אודי ציטיאט

במכבי תל אביב יהנו מחר מ"חגורה צהובה" של קרוב ל-28 אלף צופים צהובים בבלומפילד. כזכור, הפועל באר שבע נענשה בכך שלא תוכל להביא קהל חוץ למשחק מחר, עונש עוד מהעונה שעברה, ולכן מכבי תל אביב מיהרה למכור כרטיסים ליציעים 4-5 למשחק מחר וגם למשחקי הבית הבאים שלה מול עירוני טבריה ומכבי חיפה (שגם היא נענשה באיסור מכירת כרטיסים לאוהדיה למשחק בבלומפילד) בתקווה למלא את כל האצטדיון באוהדים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully