וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמנית בפסגה: בורוסיה דורטמונד גברה 2:4 על היידנהיים

אדיימי (17 ו-41) כיכב עם צמד ובישל למאלן (11), ג'אן (90+3) הוסיף מהנקודה הלבנה בניצחון השני העונה של הצהובים-שחורים. שערים של פיירינגר (39) ובראוינג (74 בפנדל) לא הספיקו לאורחת

תקציר: בורוסיה דורטמונד - היידנהיים 2:4/ספורט1

פגרת הנבחרות הסתיימה והמחזור השלישי בבונדסליגה יצא לדרך הערב (שישי) כשהיידנהיים המפתיעה נעצרה אצל בורוסיה דורטמונד שעלתה לפסגה. ביום שבת ייכנסו למעגל המשחקים כמה גדולות נוספות; האלופה באייר לברקוזן תנסה להתאושש מההפסד לפני הפגרה ובאיירן מינכן תתארח בקיל אצל העולה החדשה.

קארים אדיימי בורוסיה דורטמונד. GettyImages
צמד ובישול. אדיימי/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - היידנהיים 2:4

הפתעת העונה עד כה שניצחה פעמיים מהפתיחה והתבססה בפסגה איבדה אותה למנצחת הערב. רגע לפני פתיחת קמפיין ליגת האלופות נגד קלאב ברוז', הצהובים-שחורים חזרו מפגרת הנבחרות חדים והשיגו שלוש נקודות חשובות בדרך למקום הראשון, לפחות באופן זמני עד המשך המחזור. סרו גיראסי פתח לראשונה, אבל זה היה דווקא הערב של קארים אדיימי. החלוץ הגרמני בישל בדקה ה-11 לדונייל מאלן את שער היתרון והוסיף בעצמו את השני בדקה ה-17 בבעיטה חדה לפינה. מרווין פיירינגר צימק בדקה ה-39, אך כעבור שתי דקות אדיימי השתיק את קהל החוץ כשהשלים צמד. מקסלימילאן בראוינג עוד הספיק לצמק פעם נוספת מהנקודה הלבנה בדקה ה-74, אבל זה כבר לא עזר לאורחת שראתה את אמרה ג'אן כובש גם הוא בפנדל בתוספת הזמן וחותם את תוצאת הסיום.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
מאמן באייר לברקוזן, צ'אבי אלונסו. ANP, GettyImages
מבחן אופי. צ'אבי אלונסו/GettyImages, ANP

הופנהיים - באייר לברקוזן (שבת, 16:30, ספורט3)

אחרי עונה חלומית ונטולת הפסדים בליגה, לברקוזן נכנעה ללייפציג לפני היציאה לפגרה ועכשיו היא תנסה להוכיח שהיא מסוגלת לחזור לעצמה במהירות. הופנהיים לא הפסידה 5 משחקי בית רצופים בליגה והשיגה בהם 4 ניצחונות ותיקו אחד. השוער המקומי, אוליבר באומן, צפוי לערוך הופעה מספר 464 בבונדסליגה ולהשתוות ללותר מתיאוס וטוני שומאכר.

מייקל אוליסה, באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
אוליסה ובאיירן רוצים 9 מ-9/GettyImages, Alexander Hassenstein

קיל - באיירן מינכן (שבת, 19:30, ספורט1)

בינואר 2021 קיל אירחה את באיירן מינכן בגביע הגרמני, כפתה עליה 2:2 והדיחה אותה בפנדלים אחרי שמארק רוקה החמיץ בבעיטה השישית. העולה החדשה כנראה תהיה מרוצה מעוד 2:2, אבל בבאיירן נחושים לשמור על המאזן המושלם. המאמן המארח, מרסל ראפ, אמר: "משחק מהסוג הזה הוא עצם העניין של הבונדסליגה מבחינתנו, ואנחנו גאים להיות חלק ממנו. זו הזדמנות לשחק נגד הטופ של הכדורגל העולמי". וינסנט קומפני, מאמן באיירן מינכן, אישר שלירוי סאנה ייכלל בסגל: "יש לנו שלושה משחקים תוך שבוע ואנחנו מאוד מצפים למפגשים האלו ויודעים שנצטרך את כולם".

משחקים נוספים

ר.ב. לייפציג - אוניון ברלין (שבת, 16:30)
פרייבורג - בוכום (שבת, 16:30)
וולפסבורג - איינטרכט פרנקפורט (שבת, 16:30)
בורוסיה מנשנגלדבאך - שטוטגרט (שבת, 16:30)

משחקי יום ראשון:

אוגסבורג - סנט פאולי
מיינץ - ורדר ברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully