וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דין דוד מחוץ לסגל מכבי חיפה נגד ריינה, דהן לצד סבע בחוד?

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 17:18

החלוץ שסובל ממיחושים בברכו לא ישחק בשבת (20:00, ספורט2), בכר עשוי להעניק הזדמנות לשחקן קבוצת הנוער ושוקל אלתורים נוספים. פדראו וסירוטה יפתחו במרכז ההגנה. המארחת תמשיך במסורת הניצחונות על הירוקים?

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

בני ריינה

בני ריינה שפתחה את העונה בצורה טובה מאוד עם ניצחונות על מכבי פתח תקוה והפועל חיפה, תארח מחר את מכבי חיפה ותנסה לשמור על מאזן מושלם. בעונה שעברה הצליחה ריינה לגבור פעמיים על הירוקים במסגרת הליגה ובקבוצה מאמינים שבמגרשה הביתי באצטדיון גרין, אפשר להשיג מחר ניצחון נוסף. ריינה צירפה אתמול את המגן-בלם קרלו ברוצ'יץ' ובכך סגרה את מכסת ששת הזרים בסגל, כאשר גם אביתר ברק, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, חתם.

"אנחנו חוזרים לליגה אחרי שבוע של פגרה ומחכה לנו אתגר מהקשים שיש בכדורגל הישראלי", אמר שרון מימר לקראת המשחק. "זאת קבוצה איכותית ואנחנו נצטרך להגיע בשיא המוכנות ובריכוז הכי גבוה שאפשר כדי להוציא משהו מהמשחק. אנחנו רוצים להמשיך את הדרך שהתחלנו, להיות קבוצה חזקה גם מבחינה הגנתית וגם התקפית, לבוא לכל משחק כדי לנסות ולהוציא נקודות. מקווה שיגיעו הרבה אוהדים שלנו ביחד עם התפאורה של האוהדים של מכבי חיפה שיבואו, שיהיה כדורגל כיפי, שכולם ייהנו ונקווה לעשות תוצאה טובה".

הקשר גיא חדידה, שהפך לשחקן הרכב קבוע הוסיף: "עברנו שבועיים טובים של הכנה למשחק הזה. באים עם הרבה ביטחון אחרי שני הניצחונות במחזורים הראשונים וכמובן שנצטרך את כל הקהל איתנו, שיבוא ויתמוך מול מכבי חיפה. אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו שאנחנו יכולים לבוא ולנצח בבית שלנו כל קבוצה".

שחקן בני ריינה, סמביניה, מול שחקן מכבי חיפה דין דוד. מאור אלקסלסי
הכבשה השחורה של מכבי חיפה? סמביניה מול דין דוד בעונה שעברה/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה

אחרי שבוע סוער, במכבי חיפה ינסו להגיע למשחק מול בני ריינה ולשחרר לחץ עם ניצחון. ברק בכר יצטרך להסתדר בלי שני הבלמים הבכירים שלו - עבדולאי סק ושון גולדברג - כאשר אולכסנדר סירוטה ופדראו יפתחו בהרכב. דין דוד שאף הוא סוחב פציעה, אמנם כשיר לשחק, אבל בצוות המקצועי והרפואי החליטו יחד שהוא לא ייכלל בסגל עקב המיחושים בברכו ויזכה למנוחה נוספת. לכן, עומר דהן הצעיר, חלוץ קבוצת הנוער, עשוי לקבל את המפתחות בהרכב. עם זאת, בכר שוקל אלתורים נוספים בחלק הקדמי.

ויטל אנסימבה ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב, כשההתלבטות בגלל העזיבה של פרנזי פיירו והספקות לגבי רמת המוכנות של דהן, היא האם לעלות עם שלושה בלמים ועם דיא סבע ודהן או שמא עם חלוץ אחד בלבד ורביעיית הגנה, כשעילי פיינגולד במקרה כזה ישחק כמגן ימני ולא כבלם.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
פדראו מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
נכנס לנעליים הגדולות של סק. פדראו/מאור אלקסלסי

טריוויה

* המאזן המפתיע בשישה מפגשים בין השתיים בליגת העל: שלושה ניצחונות לבני ריינה, תיקו אחד ושני ניצחונות למכבי חיפה, שבמפגש האחרון בפלייאוף העליון הביסה 1:5 בגרין אחרי שני הפסדים שם.

* שתי הקבוצות לא רק מושלמות אחרי שני מחזורים, אלא הן גם הכובשות המובילות: בני ריינה עם שבעה שערים ומכבי חיפה עם שישה (ובלי ספיגה).

* זו הפעם הראשונה מאז 2010/11 שבה מכבי חיפה שומרת על שער נקי בשני מחזורי הפתיחה. שלושה מחזורים ראשונים ללא ספיגה? את זה הירוקים לא עשו מאז 1985/86, אז החלו עם 0:1 על מכבי יפו ומכבי פתח תקוה, ובתווך 0:4 בדרבי מול הפועל חיפה.

* בני ריינה תנסה לרשום שלושה ניצחונות רצופים לראשונה בימיה בליגת העל. בששת המקרים הקודמים שחיברה שני ניצחונות, היא הפסידה או סיימה בתיקו במשחק הבא.

* דיא סבע כבש בכל ארבעת המשחקים של מכבי חיפה בישראל העונה (שניים בליגה ושניים בגביע הטוטו). גם בעונה שעברה מצא את הרשת בשני משחקי הליגה הראשונים.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: גרין
קהל: 4287

משחקי המחזור השלישי:

שבת, 19:30: בני סכנין - מ.ס. אשדוד
שבת, 19:30: הפועל חיפה - הפועל ירושלים (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי בני ריינה - מכבי חיפה (ספורט2)
שבת, 20:00: עירוני קרית שמונה - עירוני טבריה
שבת, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע

ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה (ספורט4)

שני, 20:00: הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully