וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזולאי עשוי לפתוח בחוד של אשדוד. רועי לוי שוב עובר עמדה

עודכן לאחרונה: 14.9.2024 / 11:34

מ.ס. אשדוד תתארח אצל סכנין בעכו (שבת, 19:30), שחר רוזן יחזור מהרחקה להרכב וגם נועם מוצ'ה עשוי לפתוח. אלי לוי: "רוצה לראות שאנחנו לא עוזבים את המשחק". כנאני חתם ויהיה בסגל

תקציר ה-1:1 של בני סכנין מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

בני סכנין

בצל סאגת המשחק בטרנר והציפייה לראות מה תהיה ההחלטה של בית הדין, בבני סכנין ינסו להמשיך לכל הפחות מקצועית בדרך שהחלה העונה עבורם במחזור הראשון. המאמן סלובודן דראפיץ' מקווה ששחקן הרכש אלכסנדר ראמילנגום ימשיך בכושר של המשחק הראשון, כאשר שלישיית האמצע תכלול את סטפן אומנגואה, מתנאל טדסה ועילאי אלמקייס. "אחרי כל מה שהיה בשבוע האחרון חשוב לנצח", אמר שחקן בכיר בקבוצה.

פאטה גודושאורי בני סכנין. מאור אלקסלסי
קיבל את חולצת ההרכב. פאטה גודושאורי/מאור אלקסלסי

מ.ס. אשדוד

כשהיא משוחררת מלחצים אחרי שהשיגה ניצחון במחזור השני על עירוני קרית שמונה, תצא כבר היום מ.ס. אשדוד לבית מלון בחיפה לקראת המשחק מחר מול בני סכנין שייערך באיצטדיון בעכו.

שחר רוזן שהורחק בהופעת הבכורה שלו בקבוצה במחזור הראשון מול בית"ר ירושלים, יחזור להרכב ויפתח כמגן שמאלי. רועי לוי ששיחק כבר בשני תפקידים בהגנה בשני המשחקים האחרונים, יעשה מחר תפקיד שלישי בכנף והוא ללא ספק השחקן שיכול למלא הכי הרבה עמדות במ.ס. אשדוד. בהתקפה עשוי שלומי אזולאי לפתוח כחלוץ המטרה. גם נועם מוצ'ה מועמד ל-11 בקישור.

המאמן אלי לוי אמר לקראת המשחק: "סבלנו במחצית השנייה מול קרית שמונה עד שלקחנו את הנקודות בבית. אני רוצה לראות מחר שגם במשחק חוץ קשה, אנחנו לא עוזבים את המשחק בכל סיטואציה שתהיה וראיתי את זה מול בית"ר ירושלים במחזור הראשון".

אסיל כנאני, שהיה בהתרשמות בקבוצה באימונים האחרונים, חתם בקבוצה לעונה עם אופציה לעונה נוספת וייכלל בסגל כבר מחר. כנאני שיחק בעונה שעברה במ.ס כפר קאסם בליגה הלאומית וכבש 9 שערים. מדובר בחלוץ שיכול לתת לאשדוד דקות ואלי לוי התרשם ממנו באימונים האחרונים.

כנאני, שילבש את החולצה עם המספר 77 על הגב, שיתף לאחר החתימה: "שמח מאוד להצטרף לאשדוד. אתן הכל על המגרש בכל דקה כדי לעזור לקבוצה להצליח".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
רועי לוי, מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
רב גוני. רועי לוי/לירון מולדובן

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-48 בין הקבוצות בליגת העל. המאזן עד כה: 17 ניצחונות לבני סכנין, 16 למ.ס. אשדוד ו-14 תוצאות תיקו.

* בתשעת משחקי הליגה האחרונים בין השתיים, היה רק ניצחון אשדודי אחד: 0:1 בחוץ בינואר 2022, משער של יעקב בריהון בתוספת הזמן. עומרי בן הרוש, היום באשדוד, פתח אז בהרכב סכנין.

* בדיוק עשור חלף מאז הפעם היחידה בה נפגשו השתיים במסגרת המחזור השלישי. אז, בספטמבר 2014, אשדוד אירחה ואיבדה יתרון 0:2 בדרך ל-2:2.

* לאור העובדה שטרם נקבע גורל המשחק בבאר שבע, בני סכנין עדיין יכולה לפתוח עונה עם 6 מ-6. זה לא קרה לה שבע שנים, מאז שהחלה את הליגה עם 1:2 על הפועל עכו ועל הפועל רעננה.

הרכבי הקבוצות

שופט: דקל צינו
אצטדיון: עכו
קהל: 1398

משחקי המחזור השלישי:

שבת, 19:30: בני סכנין - מ.ס. אשדוד
שבת, 19:30: הפועל חיפה - הפועל ירושלים (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי בני ריינה - מכבי חיפה (ספורט2)
שבת, 20:00: עירוני קרית שמונה - עירוני טבריה
שבת, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע

ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה (ספורט4)

שני, 20:00: הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully