וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "ונטורה נכנס לעניינים טוב מאוד. דן ביטון מצוין"

12.9.2024 / 16:46

מאמן הפועל באר שבע אישר לקראת מכבי תל אביב בשבת: "באריירו לא כשיר. הסגל עובר שינוי". טיבי שבספק הוסיף לדברי מאמנו: "אם נהיה אמיצים, נשיג תוצאה טובה. מרגיש יותר טוב"

השערים והבישולים של דן ביטון/ספורט1

על רקע צירופו המסתמן של דן ביטון ממכבי תל אביב ושחרורו האפשרי של גיא בדש להפועל חיפה, הפועל באר שבע ממשיכה בהכנות למפגש בשבת באצטדיון בלומפילד עם האלופה מכבי תל אביב. כידוע יהיה זה משחק הליגה השני של שתי הקבוצות, אחרי שמשחק הקבוצה נגד בני סכנין בוטל עקב האירוע בטרנר ואילו במחזור הפתיחה נדחה המשחק בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים לשבוע הבא.

הפועל באר שבע כבר צירפה השבוע את מתן בלטקסה ממכבי תל אביב והוא צפוי לפתוח מול האקסית הטרייה בשל פציעת מריאנו באריירו. על מצב הסגל אמר קוז'וך במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "שמח מאוד שמתן הצטרף, רצינו אותו מאוד. דן ביטון? שחקן מצוין, אבל אנחנו מתרכזים במכבי תל אביב. אני מאמין שטיבי יהיה בסגל למשחק. באריירו לא כשיר. בכל מקרה, אותי מעניין מי שנמצא ועם מי שנמצא אנחנו ננסה לשחק טוב ולקחת נקודות".

על לוקאס ונטורה שגם כן צפוי לערוך הופעת בכורה בשבת: "לוקאס זה שחקן שעקבנו אחריו לא מעט ואני שמח שהמועדון עשה מאמצים גדולים כדי להביא אותו ושהוא איתנו. הוא נכנס לעניינים טוב מאוד, גם מבחינה חברתית ואני מאוד מרוצה ממה שאני רואה ממנו. נשאר לי רק לאחל לו בהצלחה".

על מכבי תל אביב: "אני רוצה שנמשיך להתקדם ונשחק את הכדורגל שאנחנו מנסים לייצר, עם עקרונות המשחק הברורים שלנו. אנחנו מגיעים למשחק סופר קשה מול קבוצה טובה, מאומנת, יצירתית ואיכותית, בבית שלה ובלי הקהל שלנו, ואנחנו נצטרך לבוא מוכנים".

איתן טיבי, בלם הפועל באר שבע. דני מרון
"מרגיש יותר טוב". איתן טיבי/דני מרון

עזיבה אפשרית של גיא בדש: "לא אתייחס לשחקנים כאלה ואחרים באופן אישי. כשאני בוחר את הסגל אני עושה את כל השיקולים כדי לייצר את הקבוצה הכי טובה וחזקה לאותו משחק וכך יהיה גם נגד מכבי תל אביב".

על שחרור קיניונס: "הסגל שלנו עובר שינויים כדי לייצר את הסגל הכי טוב. דיינר שחקן טוב מאוד ואני מאחל לו המון הצלחה בקבוצה החדשה".

על רכש אפשרי בשבוע שנותר לחלון אמר: "אנחנו רוצים להתחזק בכל מני עמדות, להתחזק בשחקנים שישדרגו את הקבוצה ואחרת לא נביא שחקנים כדי להגיד שהבאנו. מאז שהגעתי הסגל עובר שינויים גדולים כחלק מתהליך ארוך שמטרתו לייצר סגל טוב".

איתן טיבי שנמצא בספק לשבת, ישב לצד המאמן והוסיף: "אני מרגיש יותר טוב, לקראת שבת אנחנו נראה. אם צירוף שחקני הגנה יעשה הכי טוב לסגל, אז אני מקבל את זה בברכה. תחרות גם מעלה את האיכות ואנחנו נקבל כל שחקן שיבוא לפה באהבה".

המפתחות לתוצאה טובה נגד מכבי תל אביב: "לשחק את המשחק שלנו. אם נעשה את זה ונהיה אמיצים, נביא תוצאה טובה. אנחנו עדיין לומדים את השיטה שרן רוצה שנשחק בה, אנחנו קבוצה טובה ואיכותית ונדע להביא את מה שרן רוצה לידי ביטוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully