וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פצוע: באריירו ייעדר בהפועל באר שבע מול מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 16:18

בנוסף לגורדנה ולאליאס, קשר אחורי נוסף לא יעמוד לרשות קוז'וך בשבת בבלומפילד בעקבות פגיעה בברך. לוקאס ונטורה צפוי לערוך את הופעת הבכורה בהרכב. תורג'מן וגאריטה נאבקים על מקום ב-11

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע תתארח באצטדיון בלומפילד אצל מכבי תל אביב בשבת כשהיא במצוקה בכל הנוגע לחוליית הקישור. בנוסף לרועי גורדנה ולשי אליאס הפצועים, כעת נודע כי גם מריאנו באריירו פצוע בברכו ולא יעמוד לרשות רן קוז'וך נגד האלופה.

כמו אליאס וגורדנה, כך גם באריירו משחק בקישור האחורי והיעדרותם צפויה לסלול הופעת בכורה בהרכב ללוקאס ונטורה הברזילאי, שנרשם רק אתמול בקבוצה אבל מתאמן איתה כבר למעלה משבוע.

עוד לקראת המשחק בשבת, קוז'וך יצטרך לבחור האם להמשיך עם אלון תורג'מן כחלוץ המטרה, או לתת את חולצת ההרכב לארנולד גאריטה. גאריטה כבר נראה יותר כשיר לפתוח בהרכב ובכל זאת יתכן שגם מחרתיים מול מכבי תל אביב תורג'מן ימשיך. מי שאמור לפתוח מצד ימין הוא זאהי אחמד ובהפועל באר שבע מאוד מאמינים בו וזו אחת הסיבות שויתרו על דיינר קיניונס.

מיגל ויטור, הפועל באר שבע, מול דן ביטון, מכבי תל אביב. אריאל שלום
בכל זאת ישתפו פעולה? דן ביטון מול מיגל ויטור/אריאל שלום

בתוך כך, הבוקר נרשם ניסיון נוסף של הפועל באר שבע לסגור עסקה לצירוף דן ביטון. בזמן שבבית"ר ירושלים נפגשו עם השחקן אמש (רביעי), בהפועל באר שבע גם פועלים במאמץ אחרון להביא את הקשר. כפי שפורסם כאן בתחילת השבוע הפועל באר שבע הציעה לביטון חוזה ארוך, אבל הוא סירב לחתום עליו מה שהוביל להפסקת המשא ומתן. מאז כבר הוגשה לקשר הצעה משופרת והוא מתקרב לחתימה.

הפועל באר שבע רוצה להחזיר לשורותיה את הקשר, שגדל אצלה ועזב בשעתו למ.ס. אשדוד, אבל לא בחוזה רק לעונה אחת. הכדור אצל ביטון שיצטרך להכריע אם הוא מעוניין בכל זאת בחוזה ארוך כמו שאלונה ברקת מציבה כתנאי, או שהוא מתעקש על חוזה לעונה אחת. גורמים הקרובים להפועל באר שבע מנסים לדחוף מאמש לעסקה על מנת שהשחקן יחזור לבירת הנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully