וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיציע במכבי תל אביב להרכב הפועל באר שבע בבלומפילד

11.9.2024 / 19:26

מתן בלטקסה הספיק להתאמן בצהריים עם קבוצתו החדשה וקיים סיכוי גבוה שיפתח כבר במשחק המרכזי מול האקסית הטרייה במוצאי שבת (20:30). טיבי לא כשיר לגמרי ועשוי להתחיל על הספסל

דריבל, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מתן בלטקסה, שחתם הבוקר על חוזה לשנתיים ועבר להפועל באר שבע, הספיק לפני הצהריים (רביעי) להתאמן בקבוצתו החדשה וכבר בשבת (20:30) יש לו סיכויים גבוהים לפתוח בהרכב הפועל באר שבע מול מכבי תל אביב בבלומפילד, במשחק המרכזי של המחזור השלישי.

בלטקסה, שנדחק ליציע במכבי תל אביב, עשוי להחליף במרכז ההגנה את איתן טיבי, שסבל בשלושת השבועות האחרונים מקרע קטן בשרירי המפשעה ועדיין לא ברור אם יהיה כשיר לגמרי. טיבי שיחק עם הקרע הקטן בשריר וגם התאמן, והוא עשוי להתחיל דווקא על הספסל בשבת.

בלטקסה בן ה-28 הגיע למכבי תל אביב לראשונה ב-2017 , הושאל בתווך להפועל עכו ובני יהודה, חזר לצהוב ובקיץ 2022 חתם באוסטריה וינה. אחרי שנה וחצי שב למכבי תל אביב, אבל היום כאמור עזב שוב. סך הכול רשם 81 הופעות והבקיע שלושה שערים בכל המסגרות. הוא היה שותף לשתי אליפויות (2019/20 ו-2023/24) ולזכייה בגביע המדינה (2020/21).

שחקן מכבי תל אביב מתן בלטקסה לפני שחקן בני סכנין מתנאל טדסה. דני מרון
בכורה פיקנטית. מתן בלטקסה בצהוב/דני מרון

בהפועל באר שבע החליטו לקיים מחר את האימון בשעות הערב כדי שניב אליאסי, אמיר גנאח וקינגס קנגאווה יוכלו להספיק להגיע מהנבחרות ולהשתתף באימון. אליאסי, שעמד בשער הנבחרת הצעירה בשלושת משחקיה בשבוע האחרון, יפתח בין הקורות וקאנגווה יקבל מקום בקישור אחרי שער הניצחון במדי זמביה של אברהם גרנט לרשת סיירה לאון. גנאח, שפתח רק בהפסד של הנבחרת הצעירה לקוסובו אתמול, ייאבק עם רותם חטואל על משבצת בחלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully