וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן בלטקסה חתם לשנתיים בהפועל באר שבע: "נרגש להתחיל פרק חדש"

11.9.2024 / 9:06

הבלם עזב את מכבי תל אביב אחרי שהבין שלא יקבל דקות אצל ז'ארקו לאזטיץ', צפוי לרשום את הופעת הבכורה שלו מולם בשבת: "מכיר את העוצמות של טרנר"

קויק: מהומה במשחק בין הפועל ב"ש לבני סכנין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א'

מתן בלטקסה חתם הבוקר (רביעי) בהפועל באר שבע. בלם מכבי תל אביב עבר דרומה בחוזה לשנתיים אחרי שאמש נסגרו הפרטים האחרונים במשא ומתן עימו. בלטקסה החליט לעזוב את מכבי תל אביב אחרי שהבין כי לא יקבל דקות אצל ז'ארקו לאזטיץ', בשל העובדה שהקבוצה הביאה באחרונה את נמניה סטואיץ' וסתיו למקין ויש לה בסגל עוד בלמים רבים שמקבלים מקום לפניו.

בלטקסה מגיע להפועל באר שבע אחרי שפעמיים היה במשא ומתן עם אלונה ברקת ולא הצטרף. הבלם יוכל לשחק כבר בשבת מול מכבי תל אביב במשחק החוץ בבלומפילד, כך שמסתמנת הופעת בכורה מיוחדת עבורו בהפועל באר שבע מול מי שהפכה הבוקר לאקסית, כחצי שנה אחרי ששב אליה לקדנציה שנייה.

לאחר חתימתו אמר: "אני מתחיל פרק חדש בקריירה ואני נרגש לעשות זאת בהפועל באר שבע. שיחקתי בעברי באצטדיון טרנר, אני מכיר את העוצמות שלו ומחכה לשחק מול הקהל האדום".

אלונה ברקת עם מתן בלטקסה וסוכנו גלעד קצב. באדיבות המצולמים
בלטקסה במעמד החתימה. הבכורה מול האקסית?/באדיבות המצולמים

ללא קשר לצירוף בלטקסה, הפועל באר שבע עדיין לא ירדה מהחתמת בלם זר ותנסה לעשות זאת עד סגירת החלון בעוד שבוע. כזכור מיגל ויטור משתקם מניתוח שעבר בכף רגלו וחזרתו תארך לפחות עוד חודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully