וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורו יחזור לסגל של בית"ר, שועה צפוי לפתוח מול מכבי נתניה

הקשר מחוף השנהב ימתין על הספסל, ירין לוי ימשיך בקישור האחורי, גיל כהן תורגל בעמדות שונות. בלבול מתלבט לגבי המערך, זלאטנוביץ' בספק גדול (ראשון, 20:15, ספורט4)

תקציר ה-1:1 של מכבי נתניה מול בית"ר ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

בית"ר ירושלים

לאחר ההפסד המפתיע לעירוני טבריה (1:0) לפני פגרת הנבחרות, בית"ר ירושלים תארח מחר (ראשון, 20:15, ספורט4) את מכבי נתניה באצטדיון טדי. 13 אלף צופים צפויים להגיע לתמוך בקבוצה, לה שאיפות גדולות העונה. איסמעילה סורו המחלים מפציעה ייכלל בסגל, אך לא יפתח וירין לוי ימשיך לקבל קרדיט בקישור. גיל כהן תורגל השבוע גם כמגן וגם כבלם, ונראה כי ברק יצחקי יחליט סופית על תפקודו רק מחר.

לאחר שהבינו כי דן ביטון יחתום בהפועל באר שבע, בבית"ר בודקים אופציה של קשר זר, עם דגש על שחקן יצירתי התקפי בעמדה 8-10. יחד עם זאת, החלטות סופיות יתקבלו אחרי המשחק מחר, כאשר גם אופציית צירופו של אבישי כהן עדיין לא ירדה מהפרק.

אבישי כהן, שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
חזרתו לבית"ר עדיין נשקלת. אבישי כהן/קובי אליהו

מכבי נתניה

מכבי נתניה תגיע מחר לטדי כדי לפגוש את בית"ר ירושלים ותנסה לצבור נקודות ליגה ראשונות העונה, אחרי שני הפסדים רצופים במחזורי הפתיחה מול בני ריינה ומכבי חיפה. בנתניה קיוו להגיע בסגל כמעט מלא למשחק, אך כפי שפורסם כאן השבוע, החלוץ איגור זלאטנוביץ' אינו כשיר והוא בספק גדול למשחק, לאחר שהחמיץ גם את המשחק הקודם נגד מכבי חיפה. ההחלטה לגבי פרדי ורגאס תתקבל רק מחר, לאחר שקשר חזר לאימונים מלאים, אחרי חודשיים של היעדרות ולא בטוח שירצו לסכנו כבר במשחק הזה.

רק אחרי האימון המסכם הערב, יחליט המאמן מרקו בלבול אם לפתוח בקו הגנה של ארבעה שחקנים, או להוסיף בלם נוסף, כדי להתמודד עם החלק הקדמי המסוכן של בית"ר. מקומם של ז'אניו ביקל ומאור לוי מובטח בקישור, כאשר גם מקסים פלקושצ'נקו ועידן ברנס נמצאים בתמונת ההרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פרדי ורגאס, מכבי נתניה. ברני ארדוב
חוזר אחרי פציעה ארוכה, אך לא בטוח שישחק בראשון. פרדי ורגאס/ברני ארדוב

טריוויה

* בית"ר ירושלים ומכבי נתניה נפגשו 114 פעמים בליגה הראשונה. בית"ר מובילה 34:45 בניצחונות ועוד 35 משחקים נגמרו בתיקו.

* בית"ר לא ספגה ממכבי נתניה בארבעת המפגשים האחרונים: 0:0 בבכורה של ברק יצחקי כמאמן ופרט לכך שלושה ניצחונות זהים של 0:3, כולל בגמר הגביע ב-2023.

* מכבי לא הצליחה לנצח את בית"ר במשחק חוץ בליגה מאז אפריל 2013, כשפיראס מוגרבי, יוסי שבחון ואחמד סבע הפכו ל-1:3 אחרי שער יתרון של אבי ריקן. מאז היו חמישה ניצחונות ירושלמים וחמש תוצאות תיקו.

* גם לפני שלוש שנים אירחה בית"ר את מכבי נתניה במחזור השלישי, ואז המפגש הסתיים ב-1:1. איגור זלאטנוביץ' הוא היחיד ששרד מההרכבים שפתחו באותו משחק, כרם ג'אבר ויובל שדה שותפו אז כמחליפים ונתניה נותרה ללא ניצחון.

* פתיחת עונה עם שלושה הפסדים רצופים? זה לא קרה למכבי נתניה מאז 2005/06. אותו רצף הפסדים כלל אז גם 3:2 ביתי מול בית"ר, אצלה ליאור אסולין ז"ל כיכב עם צמד ובישול, והמאמן הנוכחי ברק יצחקי שותף כמחליף.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: טדי
קהל: 13350

בהמשך השבוע:

שני, 20:00: הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה (ספורט4)

רביעי, 17:30: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (השלמה מהמחזור הראשון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully