וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נבחרת בלי ביטחון ומנהיגות": המשבר של ברזיל מחריף

הסלסאו הפסידו 1:0 לפרגוואי. ויניסיוס מודה ש"זה מאוד שונה מריאל מדריד", מרקיניוס: "אין את הביטחון שהיה בעבר, צריך פה אופי חזק"

תקציר: פרגוואי - ברזיל 0:1/ספורט1

היו שחשבו שה-0:1 על אקוודור לפני מספר ימים יעזור להוציא את נבחרת ברזיל לדרך חדשה במוקדמות המונדיאל של דרום אמריקה, אך הסלסאו חזרו הלילה (בין שלישי לרביעי) לסורם עם 1:0 עגום בפרגוואי והם ניצבים במקום החמישי בלבד עם ארבעה ניצחונות, שלושה הפסדים ומרחק שמונה נקודות מהיריבה המרה ארגנטינה שבראש הבית.

שש הראשונות יעפילו לגביע העולמי ב-2026, כך שניתן רק להניח שברזיל תמצא בסופו של דבר את דרכה לטורניר - אך היכולת ממשיכה להדאיג. דוריבאל ג'וניור ביצע שינויים בהרכב ושילב את אנדריק לצד ויניסיוס ורודריגו בחלק ההתקפי, אך גם זה לא עזר למנוע הפסד ראשון בפרגוואי מזה 16 שנה.

חלק מהחצים הופנו שוב לעברו של ויניסיוס, שמתקשה לשחזר בנבחרת את יכולתו מריאל מדריד. "אני יודע את הפוטנציאל שלי ומה אני מסוגל לעשות", טען, "אבל זה קשה מאוד. כשאין לך ביטחון אתה לא מבקיע ומבשל. אני יודע שאני יכול להשתפר ומכיר באחריות שלי. אני מקווה שזה יקרה בהקדם".

הכוכב הוסיף והסביר: "לשחק בנבחרת זה שונה לגמרי מאשר בריאל מדריד. המשחקים באירופה אחרים מאוד, הכדור מגיע מצד לצד מהר יותר. אם ננצח משחקים יהיה לנו יותר ביטחון. אני מצטער עבור האוהדים שלנו, זו תקופה קשה. נעשה הכל כדי להוציא את ברזיל מהמצב הזה, כל הביקורות מגיעות לנו".

שחקן נבחרת ברזיל אנדריק. DANIEL DUARTE/AFP, GettyImages
גם שילובו בהרכב לא סייע. אנדריק/GettyImages, DANIEL DUARTE/AFP

"המאמן עדיין מחפש את הדרך הכי טובה עבורנו", הודה מרקיניוס. "זה בא לידי ביטוי בתוצאות. יש הרבה שחקנים חדשים, אין לנו ביטחון שהיה בעבר לנבחרת הזאת. ברזיל זה לא מקום פשוט לשחק בו, צריך אופי חזק מאוד. אנחנו יודעים כמה קשות המוקדמות. זה רגע קשה אבל צריך להירגע ועם עבודה קשה תגיע התשובה".

הפרשן פאולו קלסאדה לא חסך בביקורת ותקף: "זו נבחרת בלי ביטחון, בלי מנהיגות, יש פסטיבל של מאמנים והרבה זמן שבוזבז. ההתאחדות עדיין לא מבינה מה זה נבחרת ברזיל, היא מתייחסת אליה כלא רלוונטית".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

במחזור הבא (10-11 באוקטובר):

בוליביה - קולומביה
אקוודור - פרגוואי
ונצואלה - ארגנטינה
צ'ילה - ברזיל
פרו - אורוגוואי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully