וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל שבה להפסיד, גם צ'ילה ממשיכה לאכזב במוקדמות דרום אמריקה

הסלסאו חזרו לסורם עם 1:0 לפרגוואי משער מרהיב של דייגו גומס (20). אכזבת המוקדמות רשמה 2:1 לבוליביה, ונצואלה-אורוגוואי 0:0

תקציר: פרגוואי - ברזיל 0:1/ספורט1

אחרי ה-1:2 המרתק של קולומביה על ארגנטינה, נערכו הלילה(בין שלישי לרביעי) יתר הנבחרות בבית הדרום אמריקאי של מוקדמות המונדיאל. במוקד שבה ברזיל לסוגרה עם 1:0 בפרגוואי.

פרגוואי - ברזיל 0:1

אחרי ה-0:1 הדחוק על אקוודור, הסלסאו שבו לסורם עם הפסדם הרביעי בשמונת משחקי המוקדמות עד כה. מנגד, המארחת השיגה בשעה טובה ניצחון בכורה תחת המאמן גוסטבו אלפארו, וזה בזכות בעיטה מופלאה של דייגו גומס (20) מחוץ לרחבה, עם החלק החיצון של הנעל. כמו ברוב משחקי המוקדמות הקודמים, גם הפעם סוללת הכוכבים של ברזיל לא הצליחה לספק את הסחורה ושוב מיעטה לאיים על השער, אף שבחוד הוצב לצד ויניסיוס ורודריגו חברם לריאל מדריד אנדריק, שהוחלף כבר במחצית.

שחקני נבחרת ברזיל מרקיניוס, אסטבאו. רויטרס
זה לא זה. מרקיניוס ואסטבאו/רויטרס

ונצואלה - אורוגוואי 0:0

חלומות ההופעה ההיסטורית במונדיאל אולי נרגעו מעט אחרי התבוסה הכואבת בבוליביה, אבל ונצואלה הצליחה להתאושש ולחלץ נקודה מהנבחרת שלא ספגה כבר חמישה משחקים ברציפות. היום הראשון אחרי לואיס סוארס אמנם התאפיין באיפוק התקפי (8 בעיטות לשער לעומת 19 של היריבה), אך מצבה של האורחת במוקדמות המונדיאל עדיין מצוין.

צ'ילה - בוליביה 2:1

את המונדיאל הבא צ'ילה ככל הנראה תראה מהבית. עם משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון במוקדמות, המארחת המשיכה בקריסה שלה והפעם הפסידה ליריבה שלא גברה עליה בביתה מאז ספטמבר 2017. כרמלו אלגרניאז כבש ראשון (13), אדוארדו ורגאס איזן (39) אך מיגל טרסרוס (45) אמר את המילה האחרונה. רק אורוגוואי (13) וארגנטינה (12) כבשו יותר במוקדמות מבוליביה (10) - אך היא ספגה יותר מכולן (15). הלילה היא יכולה סוף סוף להתגאות בכך שהרצף העגום וההיסטורי שלה סוף סוף נקטע: אחרי כ-31 שנה, הושג ניצחון חוץ במסגרת מוקדמות המונדיאל.

אקוודור - פרו 1:0
לאקוודור: אנר ולנסיה (54)

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

צפו ב-1:2 של בוליביה

תקציר: צ'ילה - בוליביה 2:1/ספורט1

וב-0:1 של אקוודור

תקציר: אקוודור - פרו 0:1/ספורט1

במחזור הבא (10-11 באוקטובר):

בוליביה - קולומביה
אקוודור - פרגוואי
ונצואלה - ארגנטינה
צ'ילה - ברזיל
פרו - אורוגוואי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully