וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב הסערה האיסלמית: "רודיגר כמעט פרש מנבחרת גרמניה"

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 20:16

אחרי שבלם גרמניה וריאל מדריד הואשם כתומך בדאעש בעקבות תמונה שהעלה לרשת, ב"בילד" חושפים: "נאגלסמן שכנע אותו לשחק ביורו ומינה אותו לסגן הקפטן"

ספרד, קולומביה, גרמניה ואוסטריה: צפו בשערי השבוע בכדורגל העולמי/ספורט1

הפרסום לפני שישה חודשים ב"בילד" הגרמני על אנטוניו רודיגר עורר סערה גדולה בנבחרת גרמניה. כזכור, העיתון הגרמני טען כי ברכתו של השחקן לרמדאן הייתה מפגן תמיכה בארגון הטרור דאעש. רודיגר, מוסלמי מאמין, פרסם באינסטגרם תמונה שלו בחלוק לבן כורע על מזרן תפילה בעודו מצביע כלפי מעלה באצבע המורה הימנית שלו.

הפרשה דעכה מאז אלא שכעת חושפים בספרד שרודיגר היה ממש על סף פרישה מהנבחרת הגרמנית. מסתבר שבלם ריאל מדריד לא היה מרוצה כלל מהתגובות לתמונה שפרסם בה הוא לבוש בטוניקה לבנה עם אצבע המורה מורמת, מחווה המסמלת את אחדות האל באסלאם. הוא התמודד ברשתות החברתיות עם תגובות שהאשימו אותו בהיותו בעל גוונים אסלאמיסטים, דבר שהכדורגלן הכחיש מיד.

התמונה שסיבכה את רודיגר

ב"אס" מדווחים כעת את הפרסום של "בילד" שרק המאמן נאגלסמן היה זה ששכנע את רודיגר לא לפרוש מהמדים הלאומיים. יתרה מכך, נאגלסמן והצוות שלו אף מינו אותו לסגן הקפטן כדי לתת לו עוד יותר אחריות ולהראות את אמונם בו.

כבר ראינו באליפות אירופה, שם הקהל קם על רגליו כדי לעודד אותו, כמה טוני חשוב," צוטט מנהל הספורט רודי פלר, "ועכשיו הוא הראה זאת שוב עם קידומו לסגן קפטן. כמובן, הוא תמיד יהיה דמות מקוטבת עם האישיות שלו. אבל הוא מי שהוא. אנחנו לא רוצים לשנות אותו בכלל. נאגלסמן אוהב אותו ככה וגם אני," סיכם פלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully