וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ניסיון סחיטת אחיו פול: מתיאס פוגבה יעמוד למשפט

קשר יובנטוס, שללא כל קשר מורחק מכל פעילות לאחר שנכשל בבדיקת סמים, לפני שנתיים נסחט באיומי נשק על ידי אחיו וחמישה מחבריו. כעת הכנופיה צפויה להיענש

דריבל, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

לפני כשנתיים, בספטמבר 2022, נעצר בצרפת מתיאס פוגבה בחשד שניסה לסחוט כסף מאחיו, פול פוגבה. הערב (שלישי) מתפרסמים דיווחים בצרפת על כך שהתקבלה ההחלטה שמתיאס וחמישה אנשים נוספים שנעצרו בזמנו ונחקרו, יעמדו למשפט על ניסיון סחיטת הקשר, אז כוכב יובנטוס ונבחרת צרפת שללא כל קשר בפברואר האחרון הורחק לארבע שנים לאחר שיצא חיובי לחומר אסור בשתי בדיקות סמים שונות שעבר.

כזכור, פוגבה טען בזמנו כי אחיו ו"חברי ילדות" שלו היו חלק מקבוצה שמטרתה הייתה לסחוט ממנו כסף. יתרה מכך, סיפר פול פוגבה כי מתיאס פוגבה וחבריו, ביחד עם רעולי פנים נוספים שהיו חמושים ברובים, דרשו ממנו 13 מיליון יורו עבור "שירותי הגנה", כמיליון יורו על כל שנה בקריירה שלו לאור השנים הארוכות שבהן לא סייע להם כלכלית בזמן שהוא חתום על חוזי עתק. עוד פורסם אז כי הוא שילם להם 100 אלף יורו כדי להסיר את האיום לפחות זמנית ובכך "להרוויח זמן".

מתיאס פוגבה, פול פוגבה. GettyImages
האחים פול ומתיאס פוגבה בימים טובים יותר/GettyImages

האירוע למעשה יצא לאור כשדווקא מתיאס בן ה-34, כדורגלן עבר, העלה סרטונים לרשת שבהם טען כי פול השתמש במכשף כדי להטיל כישוף קיליאן אמבפה וסיפק עוד שלל האשמות מסעירות בניסיון לפגוע באחיו. כל זאת קרה ונחשף בין מרץ ליולי 2022 וכעת, אחרי שנתיים של חקירה מאומצת, מתיאס וחבריו לכנופיה צפויים להישפט ולהיענש בחומרה על מעשיהם. הם טוענים עד כה לחפותם ומרבים לחזור על הטענה שהם הקורבנות שאוימו על ידי חמושים רעולי פנים ונדרשו לסחוט את פול.

  • עוד באותו נושא:
  • פול פוגבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully