וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכול לסבול את זה": דה בראונה זעם על חבריו, וגם על הפרשן

קפטן נבחרת בלגיה היה עצבני לאחר ההפסד בצרפת ("אנשים לא עושים את העבודה שלהם") והתרעם משאלה של שחקן העבר ז'יל דה בילדה: "באמת, אני לא מבין מה ראית". טדסקו ביקש: "נסו להבין אותו, הוא דיבר מיד אחרי המשחק"

תקציר: צרפת - בלגיה 0:2/ספורט1

נבחרת בלגיה גילתה אמש (שני) שלא כל יום ישראל, כשהפסידה 2:0 לצרפת באצטדיון בליון ונותרה עם שלוש נקודות אחרי שני משחקים בבית 2 של דרג א' בליגת האומות. המארחת השיגה את הניצחון בצורה די קלה, והדבר הזה הכעיס מאוד את הקפטן הבלגי קווין דה בראונה.

"אני יכול לקבל את זה שאנחנו לא טובים כמו שהיינו ב-2018, אני הראשון שאומר את זה, אבל אני לא יכול לסבול את הדרך שבה שיחקנו", זעם דה בראונה, שכזכור כבש צמד לרשת ישראל ביום שישי. "כשאתה לא מספיק טוב לרמות הגבוהות, אתה צריך לתת הכול. אפילו את זה לא ראיתי כאן. היינו יותר מדי מאחור, שישה שחקנים מאחור. לא היה קשר בינינו. אותו דבר במחצית השנייה, זה המצב".

כאשר חלוץ העבר ז'יל דה בילדה ציין מהאולפן כי הקפטן הלך עצבני על המגרש ותהה האם היה זה בגלל חוסר שביעות רצון מהאיטיות במתפרצות, הגיב דה בראונה בכעס: "ז'יל, באמת. אני לא מבין למה אתה מתכוון. שיחקת כדורגל בעצמך, השאלות שלך לא נכונות. אני תוהה מה אתה רואה במשחק. זה לא בגלל המתפרצות, זה בגלל הדרך בה שיחקנו. זה כי אנשים לא עושים את העבודה שלהם ואז אתה נכנס לבעיה. נקודה. יש דברים שאמרתי בחדר ההלבשה לשחקנים ואני לא יכול להגיד לתקשורת. חייבים להשתפר בכל דרך. צריך לתת הכול, ולא כולם עושים את זה".

קווין דה בראונה קפטן נבחרת בלגיה עם קיליאן אמבפה קפטן נבחרת צרפת. רויטרס
קווין דה בראונה עם קיליאן אמבפה/רויטרס

המאמן דומניקו טדסקו התייחס לדברי הכוכב שלו ואמר: "נסו להבין אותו, הוא מדבר מיד אחרי המשחק. הוא רוצה לנצח. דיברתי איתו קצת, אבל לא נכנסו לעומק הדברים". על ההפסד עצמו אמר טדסקו: "בתחילת המשחק שלטנו, הגענו לשלוש הזדמנווית ולא הצלחנו לכבוש. זו בעיה שיש לנו כבר תקופה מסוימת. בעיקר נגד נבחרות כאלה, אתה חייב לכבוש אחרת לא תשיג דבר".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

בחודש הבא בליגת האומות

10 באוקטובר (21:45):

ישראל - צרפת
איטליה - בלגיה

14 באוקטובר (21:45):

איטליה - ישראל
בלגיה - צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully