וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי הדורות הצליחו, איטליה פרגנה לישראל: "היה קשה"

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 0:12

חמישה שחקנים שנולדו בשנות האלפיים פתחו בהרכב, לראשונה בתולדות האזורי. ספאלטי מרוצה, בונג'ורנו: "ישראל הקשתה עלינו"

תקציר ניצחון החוץ של איטליה 1:3 על צרפת בליגת האומות/ספורט1

נבחרת איטליה היא המושלמת היחידה ב"בית הישראלי" בליגת האומות. האזורי הכניעו הערב (שני) 1:2 את רן בן שמעון ושחקניו, והשתלטו על פסגת הבית אחרי ה-1:3 הגדול על צרפת ביום שישי. הפעם ערב מאופק למדי הספיק ללוצ'אנו ספאלטי, שקיבל שערים של דוידה פראטזי (38) ומואיז קן (62). חלוץ פיורנטינה שבר בצורת של שלוש שנים בדיוק ומצא את הרשת בנבחרת לראשונה מאז ה-8 בספטמבר 2021.

איטליה יכולה לשאוב עידוד בעיקר מחילופי הדורות שלאט לאט מוכיחים את עצמם. הערב, לראשונה בתולדות הנבחרת, פתחו בהרכב חמישה שחקנים שנולדו בשנות האלפיים: ראול בלאנובה, ג'אקומו רספאדורי, סמואלה ריצ'י, סנדרו טונאלי וקן.

פראטזי הנהדר כבש הערב את שערו השישי תחת ספאלטי. לשם השוואה, הבאים אחריו ברשימה הם רספאדורי, מתאו רטגי, פדריקו קייזה, ניקולו בארלה ודומניקו ברארדי - כולם עם שני שערים כל אחד תחת המאמן שמונה בקיץ 2023.

שחקני נבחרת איטליה חוגגים עם מואיז קן. רויטרס
שבר בצורת ארוכה. קן/רויטרס

"זה היה משחק נהדר", טען ספאלטי בסיום. "היו הרבה מאוד סכנות עליהן דיברנו וראיתם אותן בעיקר במחצית הראשונה. ישראל לחצה גבוה, אנחנו אולי היינו עייפים ועלולים לא לבצע החלטות נכונות. השחקנים היו מאורגנים, ממושמעים וחיכו לרגע הנכון. זה סימן לבגרות גדולה. גם מבחינה טקטית, החבר'ה הגיעו היטב לעמדות שלהם. במחצית השנייה ראינו יכולת מסירה טובה יותר".

אלסנדרו בונג'ונרו הוסיף: "אנחנו מאוד שמחים. ידענו שזה לא יהיה פשוט, היריבה קשוחה והקשתה עלינו, אבל מה שחשוב זה שניצחנו. אנחנו מנסים לשפר את התנועות שלנו באימונים, גם בהגנה וגם בהתקפה. זה הלך היטב".

"חזרתי כדי לעזור לנבחרת", אמר קן. "בעונה שעברה היו לי הרבה פציעות ולא הייתי בכושר שיא. אני אוהב לדבר על המגרש, המאמן נתן לי הזדמנות להוכיח את עצמי ורציתי להשיב לו על האמונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בעוד חודש תמשיך איטליה את קמפיין ליגת האומות שלה כשתארח את בלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully