וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טן האח הוא אידיוט גמור. רונאלדו צדק בכל מה שאמר"

פירס מורגן, שנחשב מקורב ל-CR7, תקף פעם נוספת את מנג'ר מנצ'סטר יונייטד: "לא מסוגל להתמודד עם כוכבים, רק עם שחקנים פחות טובים"

תקציר ניצחונה הגדול של ליברפול 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

מיד לאחר שסיים בטונים צורמים את הקדנציה השנייה שלו במנצ'סטר יונייטד, העניק כריסטיאנו רונאלדו ריאיון כן במיוחד לפירס מורגן, ובו ביקר באופן חסר תקדים את אריק טן האח.

מאז ועד היום, מורגן - אחד מאנשי התקשורת הבולטים בבריטניה - נחשב מקורב ל-CR7. כעת הוא יצא להגנתו פעם נוספת, כשנזכר בעימות בין השניים ואמר: "טן האח הוא אידיוט מוחלט. אני מצטער, אבל זה המצב מאז שהצטרף ליונייטד. הוא כל מה שרונאלדו אמר לי בריאיון. אתם יודעים מה הבעיה איתו? הוא כמו מורה בית ספר קטן שלא יודע איך להתמודד עם תלמידים חכמים מאוד".

לטענת מורגן, המנג'ר ההולנדי של השדים האדומים פשוט לא יודע איך לנהל כוכבים: "תראו את השחקנים איתם הוא לא הצליח להסתדר ביונייטד - רונאלדו, ג'יידון סאנצ'ו, מרכוס רשפורד. כולם שחקני על. הוא יכול להתמודד עם שחקנים פחות טובים, אלה שהוא מביא מאייאקס, אלה שמעולם לא היו בבמה הגדולה. אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל זה נס שיונייטד איכשהו נהיו גרועים יותר משהיו בעונה שעברה. אין שום תקווה שיגיעו לטופ 4 העונה".

אריק טן האח, כריסטיאנו רונאלדו ב-2022. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
זה נגמר בפיצוץ. רונאלדו וטן האח/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

"הרגשתי שיונייטד בגדה בי", אמר רונאלדו בנובמבר 2022. "הרגשתי שאנשים לא רצו אותי פה, לא רק השנה אלא גם בשנה שעברה. דוחקים אותי החוצה - לא רק המאמן, אלא עוד שניים-שלושה אנשים. יונייטד בגדה בי, הפכו אותי לכבשה השחורה. אני לא מכבד את אריק טן האח, כי הוא לא מכבד אותי. אם אתה לא תכבד אותי, אני לא הולך לכבד אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully