וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתח בליברפול: מוחמד סלאח "קיבל שתי הצעות מענקיות אירופה"

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 14:56

באנגליה מדווחים: החלוץ המצרי, שחוזהו מסתיים בקיץ ויכול לעזוב בחינם, על הכוונת של שתי קבוצות בכירות ביבשת. וגם: זידאן מסביר למה הוא לא מאמן את יונייטד

תקציר ניצחונה הגדול של ליברפול 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

ליברפול לא השקיעה במיוחד ברכש בקיץ האחרון, אבל ייתכן שחוסר ההשקעה שלה בסגל הקיים עלול לפגוע בה בצורה קשה יותר. מאז שמוחמד סלאח אמר בסיום הניצחון על מנצ'סטר יונייטד שאין לו חוזה לעונה הבאה ושאף אחד לא דיבר איתו, המועדון נכנס ללחץ סביב האפשרות שהוא יעזוב בסוף העונה - בחינם - מאחר שחוזהו מסתיים בקיץ 2025.

כידוע, גם חוזיהם של וירג'יל ואן דייק וטרנט אלכסנדר ארנולד מסתיימים בקיץ, וגם אותם ליברפול עלולה לאבד ללא תמורה, והדבר "מדיר שינה" מעיניהם של האוהדים.

מוחמד סלאח ליברפול. GettyImages
סיפור יקר. סלאח/GettyImages

כעת מדווחים באנגליה ששתי קבוצות "עוקבות אחר הנעשה עם סלאח" ומעוניינות "להגיש לו הצעה": פריז סן ז'רמן ויובנטוס. סלאח כידוע מככב בליברפול מאז שעבר אליה מרומא ב-2017, כבש 214 שערים ב-352 משחקים וזכה עמה בליגת האלופות ובפרמיירליג. כעת ברור לליברפול שקבוצות יכולות להציע לסלאח שכר עצום ומענק חתימה אם הוא יהיה שחקן חופשי.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עוד באנגליה: מאז שזינדין ידאן סיים את הקדנציה השנייה שלו בריאל מדריד הוא לא מאמן, ובריאיון ל"לאקיפ" מסביר הצרפתי למה הוא לא יאמן קבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד, אלא קושר בקיץ כמחליף אפשרי של אריק טן האח.

"האם ארצה ללכת למנצ'סטר? אני מבין אנגלית, אבל אני לא מדבר מספיק שוטף. אני יודע שיש מאמנים שהולכים לקבוצות בלי לדבר בשפה המקומית, אבל אני עובד בצורה אחרת... יש הרה אלמנטים שבאים לידי ביטוי באימון במטרה להצליח. אני יודע מה נדרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully