וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתשומת לבה של מכבי ת"א: השחקנים החופשיים שעדיין על המדף

הצהובים עשויים לצרף בקרוב שחקן לעמדה מספר 3. מהצלף המדופלם ועד סקורר שהמטיר 53 נקודות במשחק אחד: שחקני ה-NBA שעדיין לא מצאו קבוצה לעונה הבאה

שמעון מזרחי פוגש את שחורציאניטיס ופפאלוקאס לפני משחק ההוקרה ליורגוס פרינטזיס/באדיבות מכבי תל אביב

פחות מחודש נותר עד פתיחת עונת היורוליג, ולכולם ברור שהסגל של מכבי תל אביב טרם הושלם. דריל מייקון ג'וניור נחתך השבוע רשמית, קובי סימונס צורף באופן זמני, וכרגע, עמדה 3 של הצהובים כוללת אך ורק את ליוואי רנדולף ורפי מנקו.

כפי שפרסמנו, הצהובים עוקבים אחר האפשרויות השונות, כולל שחקנים שעדיין מכוונים ל-NBA, וייתכן מאוד שהקבוצה תצרף שחקן גם אם יהיה זה אחרי פתיחת העונה.

אז מי עשוי לבוא בחשבון עבור מכבי תל אביב? הנה רשימת השחקנים החופשיים הטובים ביותר בעמדות 2-3 - כאלה ששיחקו אשתקד ב-NBA, ועדיין לא מצאו קבוצות לעונה הקרובה.

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, לנדרי שאמט. Elsa, GettyImages
אבדיה מכיר אותו היטב. הישראלי עם שאמט/GettyImages, Elsa

לנדרי שאמט (27, 1.93 מ')

צלף מדופלם שבעונת 2018/19 עם הקליפרס סיפק 10.9 נקודות למשחק ב-45 אחוז מחוץ לקשת. לאחר מכן עבר גם בברוקלין ופיניקס, ובעונה שעברה שיתף פעולה עם דני אבדיה בוושינגטון. סיפק 7.1 נקודות למשחק אשתקד.

דאג מקדרמוט (32, 1.98 מ')

עוד שחקן שיודע דבר או שניים על צליפות מבחוץ: הפורוורד הוותיק עומדעל ממוצעי קריירה של 41 אחוז מחוץ לקשת. באמצע העונה שעברה שב מסן אנטוניו לאינדיאנה, במסגרת הטרייד על באדי הילד, אך מיעט לשחק תחת ריק קרלייל. הפייסרס בחרו שלא להאריך את חוזהו ושמו הוזכר כמועמד ללוס אנג'לס לייקרס מוקדם יותר הקיץ.

דניואל האוס (31, 1.98 מ')

שחקן המשנה פרץ מאוחר, כשהפך לחלק חשוב מיוסטון של דריל מורי לקראת סוף העשור הקודם. מורי הוא גם זה שהשיב אותו לפילדלפיה, שם העמיד אשתקד ממוצעים של 4.2 נקודות ו-1.7 ריבאונדים למשחק.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שחקן סן אנטוניו ספרס דאג מקדרמוט. Tim Nwachukwu, GettyImages
צלף גדול. מקדרמוט/GettyImages, Tim Nwachukwu

אושיי בריסט (26, 2.01 מ')

לאחר שלא נבחר בדראפט, הפורוורד פילס את דרכו לליגה הטובה בעולם עם הרבה עבודה קשה. סיפק שלוש עונות לא רעות באינדיאנה שסידרו לו מקום בבוסטון, בשורותיה רשם 3.7 נקודות ו-2.9 ריבאונדים למשחק אשתקד. בסיום העונה ויתר על אופציית השחקן שלו (2.5 מיליון דולר) כדי להפוך שחקן חופשי - אך בינתיים טרם מצא קבוצה חדשה ב-NBA. לא מן הנמנע שבוסטון בסופו של דבר כן תציע לו חוזה חדש.

ג'יימס בוקנייט (23, 1.93 מ')

בניגוד לרוב השמות האחרים ברשימה הזו, בוקנייט לא יכול לשחק בעמדה 3 - אך הפוטנציאל הגדול שלו הופך אותו לאופציה מעניינת עבור קבוצות היורוליג. הגארד הצעיר היה כוכב מכללות של ממש, עם 18.7 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק בשורות קונטיקט, ועל כן אף אחד לא הרים גבה כששארלוט בחרה בו 11 בדראפט 2021. אלא שבשתי עונותיו הראשונות דייק ב-34 ו-35 אחוז מהשדה בלבד. אשתקד שיחק עוד פחות, ובפברואר שוחרר. מאז ועד היום, אף קבוצה אחרת לא בחרה להמר עליו, חרף הפוטנציאל המבטיח.

טיילן הורטון-טאקר (23, 1.91 מ')

שחקן נוסף שב-NBA שיחק בעיקר בעמדות 1 ו-2. לפרקים היה נדמה כמו סיפור סינדרלה: לאחר שנבחר במקום ה-46 של דראפט 2019 הועבר מאורלנדו ללוס אנג'לס לייקרס, והצליח לפלס באופן מפתיע את דרכו לרוטציה. בעונת 2021/22 רשם 10 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים, אך בקיץ 2022 נשלח בטרייד ליוטה בעסקת פטריק בוורלי. גם בג'אז העמיד מספרים לא רעים - 10.1 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים אשתקד - אך יוטה בחרה שלא להאריך את חוזהו.

שחקן ה-NBA טי ג'יי וורן. David Berding, GettyImages
סקורר שהוכיח את עצמו גם ברמות הגבוהות ביותר. וורן/GettyImages, David Berding

קווין נוקס (25, 2.06 מ')

עוד שחקן שנחשב לפוטנציאל ענק - ולא הצליח לממש אותו. הפורוורד שכיכב בשורות קנטאקי נבחר תשיעי בדראפט 2018 על ידי ניו יורק ניקס, סיפק עונת רוקי לא רעה בכלל עם 12.8 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק (כולל 31 נקודות נגד פילדלפיה) - אך מאז הלך ודעך. גם פרקים באטלנטה, דטרויט ופורטלנד לא סייעו לו לפרוץ. אם יעזוב את ה-NBA, יהיה זה עם ממוצעי קריירה של 7.4 נקודות ב-39 אחוז מהשדה בלבד.

טי ג'יי וורן (31, 2.03 מ')

סקורר מוכח שמסוגל להתפוצץ. יעידו על כך בעיקר משחק בלתי נשכח של 53 נקודות מול פילדלפיה ועונה של 19.8 נקודות למשחק בשורות אינדיאנה. אלא שמאז וורן סבל ממספר פציעות והתקשה לשחזר את יכולותיו. אשתקד שותף ב-11 משחקים בלבד במדי מינסוטה, אך גם אחרי הדעיכה המדוברת, מדובר בשחקן עם ממוצעים של 14.3 נקודות (50 אחוז מהשדה) ו-3.9 ריבאונדים למשחק בליגה הטובה בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully