וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסיכון" שהותיר את מכבי תל אביב בפלונטר לפני פתיחת העונה

11.9.2024 / 9:30

במכבי תל אביב הימרו על מצבו של דריל מייקון שהמסמכים הרפואיים שהציג מארצות הברית לא סיפרו עד כמה הוא רחוק מחזרה לפעילות: "אחרי יומיים בארץ היה אפשר להבין לאן זה הולך". לקבוצה התפנו 400 אלף דולר, והפנים לעבר ההתפתחויות ב-NBA

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש מדבר באימון הפתיחה/באדיבות מכבי תל אביב

קצת יותר משלושה שבועות לפתיחת עונת היורוליג, ומכבי תל אביב מוצאת את עצמה החל מאתמול (שלישי) עם שישה זרים בלבד בסגל אחרי שחרורו של דריל מייקון ג'וניור. במכבי נמצאים בשוק הגארדים לא מעט זמן, בנוסף לרצון להביא פורוורד, כשקובי סימונס שמתאמן עם הקבוצה לא אמור לקבל חוזה בסופו של דבר, אלא אם תהיה הפתעה בטורניר ההכנה ביוון בסוף השבוע הקרוב.

הבעיה של הצהובים נכון להיום היא גם כלכלית. מייקון ג'וניור, שהיה אמור להתחיל לקבל שכר רק מתחילת חודש נובמבר, היה אמור להרוויח 400 אלף דולר על כל התקופה, ובסכום הזה תתקשה מכבי למשוך שחקנים בעלי מוניטין. בנוסף, קיים סכום כסף אותו שמרו בקבוצה לפורוורד, כשבמכבי ממתינים להתפתחויות בשוק ה-NBA, כשהרבה שחקנים באופן יחסי נמצאים בשלב הזה ללא חוזה.

שחקן מכבי תל אביב דריל מייקון. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הותיר את מכבי תל אביב עם חור גדול. דריל מייקון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

האזינו: אהרל'ה ויסברג על שחרורו של דריל מייקון

הסאגה סביב מייקון גורמת לאי נוחות אצל הצהובים. במכבי היו בקשר מעל לחודש עם מייקון עד שנחתם החוזה, ודרשו מהשחקן ואנשיו בארצות הברית להביא מספר הוכחות על כשירותו, במספר מועדים, וכל אותן הוכחות נבדקו על ידי הצוות הרפואי של הצהובים. ובכל זאת, עם הגעתו ארצה התגלה כי הפער בין המצב שהצהובים חשבו שמייקון יהיה בו לבין המצב שהוא היה בו בפועל, הוא משמעותי.

"אחרי יומיים שלושה בישראל כבר ידענו שזה הולך לכיוון לא טוב", אמר היום גורם בכיר במכבי, "בשבוע שעבר, לפני היציאה ליוון, השחקן כבר ידע שאם אין שינוי קיצוני, הוא לא יוכל להישאר פה. בנינו עליו לאזור חודש נובמבר, כעת זה נראה שהוא יחזור במקרה הטוב בסוף דצמבר. זה כמעט אמצע עונת היורוליג, אי אפשר להמתין כל כך הרבה זמן". במכבי אגב מציינים לטובה את התנהלותו של מייקון ואנשיו על התרת החוזה בצורה נוחה.

אחד מאנשי הרפואה בקבוצות הבכירות בישראל אמר היום על מצבו של מייקון: "מקרע ברצועה הצולבת חוזר שחקן כדורסל בעשרה חודשים אם הוא עשה שיקום מושלם, וגם אז יש פה הרבה סיכון. אנחנו רואים ב-NBA שלשחקנים לוקח יותר משנה לחזור, כי הם רוצים להיות בטוחים שהסיכוי שהפציעה תחזור הוא נמוך. כשמייקון הגיע לכאן, היה נראה מאוד מוזר שמדברים על נובמבר. למכבי יש אנשי רפואה ברמה הכי גבוהה באירופה, ועדיין לקחו פה סיכון משמעותי שלא השתלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully