וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות זהירה בנבחרת: "הראינו מה אפשר לעשות בבית הזה"

נטע לביא הוסיף וטען: "כמו בליגת האלופות עם מכבי חיפה, אפשר להביא תוצאות". גנדלמן: "המטרה ליצור דרך ולהשתפר ממשחק למשחק". בן שמעון: "לא באנו להתעסק בבעיות 30 שנה אחורה - אלא איך לתקן קדימה"

רן בן שמעון מדבר על המחצית הראשונה הטובה של נבחרת ישראל מול בלגיה/ניב דברת

נבחרת ישראל פתחה אמש (שישי) את קמפיין ליגת האומות שלה בהפסד 3:1 לבלגיה החזקה, וכעת הפנים למפגש עם נבחרת לא פחות אימתנית - איטליה. המאמן רן בן שמעון התייחס בסיום בין היתר ליואב ג'רפי שקיבל את הקרדיט בין הקורות ואמר: "הקרדיט ליואב, הוא הגיע בזמן המתאים ובגיל המתאים, שמר על ריכוז גבוה, הוא שוער יוצא מהכלל ובגלל זה בחרתי בו. יש הרבה שחקנים שעשו במשחק הזה דברים יוצאים מהכלל, אחזק אותם ובעיקר להעריך את הדקות בהן שמרנו על ריכוז".

לשאלה על הבעיות הקבועות במרכז ההגנה אמר:"לא באנו להתעסק בבעיות 30 שנה אחורה אלא איך לתקן דברים קדימה. זה המשחק הראשון הרשמי שלנו, יצטרכו להתאפק עם הביקורת ולראות דברים לאורך זמן, לא במשחק אחד, שניים או שלושה. גם במשחק הזה יש ביקורת עליו ואת השיפור נראה לאורך זמן, וגם בשלושה ימים האלה שנשארו עד איטליה נעבוד, נראה דברים בווידאו ויהיה שיפור בפרמטרים מסויימים. נרצה לבנות נבחרת שהיא קבוצת כדורגל".

עומרי גנדלמן, הבלם-קשר של הנבחרת, הוסיף: "אני חושב שהמטרה גם עכשיו בנבחרת היא ליצור איזושהי דרך ולהשתפר ממשחק למשחק. אנחנו מתמודדים מול הנבחרות הכי טובות בעולם, נרצה לראות בכל פעם את הדרך שרן מתווה לנו. אנחנו כל הזמן צריכים להראות שיפור. במחצית הראשונה נראינו טוב ואני מקווה שכל פעם נראה יותר מזה. אני תמיד רוצה לשחק טוב בנבחרת, לא חשוב מול מי זה. רציתי לעזור לנבחרת וכמובן גם להראות את עצמי, אבל קודם כל לעזור לנבחרת".

רן בן שמעון עם שחקני נבחרת ישראל. רויטרס
יש עם מי לעבוד? בן שמעון ושחקניו/רויטרס

נטע לביא סיכם: "בסך הכל הראינו מה אנחנו יכולים לעשות בבית הזה. זה לא יהיה בית קל אבל יש המון מה ללמוד והמון מה להראות מהצד שלנו. נצטרך לשחק 90 דקות כמו המחצית הראשונה, אנחנו תמיד אופטימיים, רוצים ללמוד ולהשתפר ממשחקים כאלה. הבית מאוד קשה, אבל כמו שהיה לי בליגת האלופות עם מכבי חיפה הראינו שאפשר להביא תוצאות, זה מצריך 90 דקות של מחויבות וריכוז אינסופי".

על הבית הקשה: "אין עדיף במשחקים האלה, ליגת האומות זאת עוד אפשרות לעלות ליורו וצריכים להיות גם ריאליים וגם אופטימיים, אם נוכיח שאנחנו יכולים להתמודד ברמות האלה אז ההמשך יהיה יותר טוב. עייפות? נתאושש, אנחנו אוהבים לשחק כדורגל, אנחנו רגילים לקצב הזה של כל כמה ימים משחק, יש כאן שחקנים שבאירופה ורגילים לקצת הזה, נבוא מוכנים למשחק הבא".

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

ביום שני בליגת האומות (21:45):

ישראל - איטליה

צרפת - בלגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully