וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א הסירה את הסנקציות נגד מכבי פתח תקוה, תוכל להחתים שחקנים

מחזיקת הגביע הסדירה את החוב לארסנל טולה. תוכל לרשום את גולסה ושמיר, ותנסה להשיג במהרה את השחרור הבינלאומי של דמשקאן

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה הודיעה הערב שפיפ"א הסירה את הסנקציות שהוטלו על המועדון לפני כחודש וחצי, ושבמסגרתן נאסר על המועדון להחתים שחקנים חדשים בשלושה חלונות העברות - עד זה של ינואר 2026. מחזיקת הגביע נענשה בגלל שלא שילמה חוב לארסנל טולה הרוסית, הסדירה את אותו חוב וכעת הוסרו הסנקציות.

מהמועדון נמסר הערב: "כבר בתחילת השבוע המועדון יחל ברישום של השחקנים שחתומים: עדן שמיר, אייל גולסה ויבקש את השחרור הבינלאומי של ויטאלי דמשקאן, כך שכלל שחקני הרכש החדשים יהיו לרשות הקבוצה החל ממשחק החוץ הקרוב נגד הפועל חדרה ביום שני 16.9".

העונש שהוטל על מחזיקת הגביע נובע מתביעה בעניינו של לאמק בנדה. במאי האחרון דווח ברוסיה שמכבי פתח תקוה הפסידה בערעור שהגישה ל-CAS (בית הדין הגבוה לספורט) ותצטרך להעביר לארסנל טולה הרוסית אחוזים ממכירתו של הזמבי, כמו גם פיצויים על כך שלא שילמה עד אותו רגע.

המלאבסים הספיקו לצרף לסגל את פלאמן גלאבוב, אור רויזמן, תמיר גלזר ותומר ליטבינוב לפני שהוטל עליהם העונש של איסור העברות ב-19 ביולי.

אבי לוזון בעלים מכבי פתח תקוה, גמר גביע המדינה 2024. דני מרון
חדשות טובות. לוזון/דני מרון

במכבי פתח תקוה מקווים שצירופם של השחקנים החדשים יסייע לקבוצה להתאושש מפתיחת עונה לא טובה שכללה שני הפסדים בשני מחזורי הפתיחה של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully