וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הגיע ל-900 שערים: "מונדיאל? זכייה ביורו זה אותו דבר"

עודכן לאחרונה: 6.9.2024 / 11:12

צפו ברגע הגדול: כוכב נבחרת פורטוגל רשם ציון דרך היסטורי עם הגול לרשת קרואטיה, בסיום הוסיף עוד אמירה שנויה במחלוקת (עם קריצה למסי) כשטען שהמונדיאל לא בראש מעייניו: "מה שמניע אותי זה הנאה מכדורגל, והשיאים באים באופן טבעי"

תקציר: פורטוגל - קרואטיה 1:2, רונאלדו כבש שער 900 בקריירה/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו לא פרש מנבחרת פורטוגל למרות האכזבה ביורו 2024 והערב (חמישי) פתח את ליגת האומות עם שיא חדש וחגג מול קרואטיה את שערו ה-900 בקריירה. בערב בו נפרד הקהל באצטדיון האור בליסבון מפפה האגדי, שזכה למחווה מרגשת לאור פרישתו, הקפטן בן ה-39 ניצל את ההזדמנות כדי לרשום ציון דרך מרשים. הכי הרבה שערים של שחקן פעיל ובכלל בהיסטוריה, לאור העובדה שהמספרים של פלה ורומאריו (שניים שטענו כי כבשו מעל 1,000 שערים) לא רשומים במלואם.

רונאלדו הוא שיאן השערים במסגרות הבינלאומיות עם 131 כיבושים וגם שיאן ההופעות עם 213. פורטוגל ניצחה בסיום המשחק 1:2 ופתחה ברגל ימין את הקמפיין בליגת האומות.

חלוקת השערים של רונאלדו בקריירה המפוארת:

ספורטינג ליסבון: 5
מנצ'סטר יונייטד: 145
ריאל מדריד: 450
יובנטוס: 101
אל נאסר: 68
נבחרת פורטוגל: 131

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל חוגג שער. רויטרס
עשה את זה. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

צפו בסיכום אירועי היום בספורט

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 6.9/ספורט1

ריאל מדריד בירכה את רונאלדו: "עוד ציון דרך היסטורי - 900 שערים בקריירה המקצועית של אחת האגדות הגדולות של ריאל מדריד והכדורגל העולמי. מזל טוב, כריסטיאנו היקיר והנערץ. אוהדי ריאל והמועדון תמיד גאים בך".

"זה אומר הרבה", אמר רונאלדו. "זה היה ציון דרך שרציתי להגיע אליו הרבה זמן. ידעתי שאגיע למספר הזה, כי ככל שאמשיך לשחק, זה יקרה באופן טבעי. זה היה מרגש כי זו ציון דרך. זה נראה כמו כל ציון דרך אחר, אבל רק אני יודע, והאנשים סביבי, כמה קשה לעבוד כל יום, להיות בכושר גופני ופסיכולוגי, להבקיע 900 שערים. זו ציון דרך ייחודי בקריירה שלי".

השער הגיע לאחר ההופעה מאכזבת באליפות אירופה, כאשר הוא לא הצליח לכבוש בכל חמשת משחקי פורטוגל לפני שהודחה בדו קרב פנדלים על ידי צרפת ברבע הגמר. רונאלדו יכול לנסות לשחק בשנות ה-40 לחייו ולהצטרף לפורטוגל למונדיאל 2026, אבל הוא אומר שזה לא בראש סדר העדיפויות שלו.

"זכייה של פורטוגל ביורו שווה ערך לזכייה במונדיאל", אמר רונאלדו. "כבר זכיתי בשני תארים עם פורטוגל שמאוד רציתי. אני לא מונע מזה. מה שמניע אותי זה הנאה מכדורגל והשיאים באים באופן טבעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully