וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני יודע איך לברון מרגיש - מאמנים יריבים רוצים להצטלם איתי"

פטריק בוורלי עורר התרגשות רבה כשהגיע להפועל תל אביב ברחבי אירופה, ובפודקאסט שלו התייחס לחיים בישראל: "מתעורר כל יום בגן עדן"

שערי השבוע 4.9/ספורט1

אין ספק שההחתמה הנוצצת והמסקרנת ביותר הקיץ בכדורסל הישראלי, ואולי מהגדולות באירופה, היא הגעתו של פטריק בוורלי להפועל תל אביב. הגארד המוכשר שכיכב בשנים האחרונות ב-NBA כבר הספיק לשחק מספר פעמים בשורות האדומים, ואתמול (שלישי) הוא גם סיפק את המשחק הטוב ביותר שלו עד כה כשקלע 13 נקודות וחילק 5 אסיסטים בניצחון 88:104 על FMP בלגרד.

אחרי המשחק, התפנה בוורלי לדבר בפודקאסט שלו על ההגעה שלו לאירופה ומשחקי ההכנה, כשהוא השווה את החוויה שלו לזו של לברון ג'יימס בליגה הטובה בעולם: "אני יודע מה לברון מרגיש, אני מסיים משחקים והשחקנים שאני מתמודד נגדם רוצים להצטלם איתי. גם המאמנים שאני משחק נגדם רוצים תמונה איתי. האוהדים ששורקים נגדי בוז במשך כל המשחק, בסוף מחכים 30 ילדים מחוץ לאולם וכולם רוצים תמונה. זה ככה בכל מדינה".

בוורלי הוסיף והתייחס ספציפית למה שקרה לו בבלגרד אתמול: "אני חושב שהצטלמתי 50 פעמים. זה מוערך מאוד, אבל כשזה ילדים. ברגע שזה שחקנים ומאמנים מקבוצות שנגדי זה שונה, אני יודע עכשיו איך לברון מרגיש".

על החיים בישראל אמר בוורלי: "יאני מתעורר בישראל כל בוקר לטלפונים ששואלים אם אני בסדר ודואגים לי. זה לא נכון. אני מתעורר בגן עדן בכל יום. בכל יום. השמש ורודה בזריחה, אני נכנס לחופים פרטיים בתל אביב ונמצא שם שש-שבע שעות בכל יום. אני אוכל אבטיחים וסלטי קיסר, אני שוחה, אני חי בווילה ונמצא באחד המקומות הכי טובים ששיחקתי בהם כדורסל. מילים לא יכולות לתאר עד כמה טוב בתל אביב. יש מקומות שאתה מגיע אליהם ואומר 'נחמד כאן', אבל אתם ממש צריכים להגיע לפה בשביל להבין כמה טוב פה. השמש, האנשים, האוכל, המים בים בטמפרטורה הנכונה. אני מאוד נהנה לכאן. לחיים (בעברית)".

עוד אמר על ישראל: "יש את ים המלח ויש עוד הרבה מקומות שלא הייתי בהם. אנחנו נשחק נגד הפועל ירושלים ואז אגיע לשם אחרי שכבר הייתי בעבר ויש עוד המון מקומות שאבקר בהם, אבל תל אביב היא באמת גן עדן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully