וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שלישי בהכנה: 88:104 להפועל תל אביב על FMP בלגרד

הקבוצה של דדאס הובילה בבטחה כמעט לאורך כל המשחק בסרביה, בנטיל, בוורלי, ווינרייט ובלייזר בלטו. בחמישי תפגוש את הכוכב האדום

הפועל תל אביב פגשה הערב (שלישי) בסרביה את FMP בלגרד וניצחה אותה 88:104 במשחק ההכנה השלישי שלה הקיץ והראשון מבין שניים בבירה הסרבית, כשבחמישי היא תתמודד נגד הכוכב האדום בלגרד המשחקת ביורוליג.

שחקניו של סטפנוס דדאס התקשו נגד הפועל ירושלים וטיילו מול אליצור נתניה, והפעם הם נקלעו לפיגור מוקדם, אבל הובילו בהמשך בבטחה כמעט לאורך כל המשחק ביתרון דו ספרתי שנשמר עד הסיום. בן בנטיל ופטריק בוורלי הציגו יכולת מצוינת, כשהפורוורד שלט בצבע והגארד הראה את הניצוצות שהציג ב-NBA, כשגם ג'ונתן מוטלי, גיא פלטין ועוז בלייזר עם יכולת טובה מחוץ לקשת, הרשימו.

בצד ההגנתי, אין ספק שהמשימה של דדאס תהיה לשפר משמעותית איך שהקבוצה שלו נתראה הערב, עם לא מעט ריצות שהיא אפשרה לבלגרד, במיוחד לקראת הסיום. הקבוצה תחזור לארץ אחרי הטורניר, וכרגע המשחק הבא הרשמי שלהם יהיה רבע גמר גביע ווינר.

קלעו בהפועל תל אביב: בן בנטיל ואיש ווינרייט 16 כ"א, פטריק בוורלי (5 אס') ועוז בלייזר (3/3 מהשלוש) 13 כ"א, ג'ונתן מוטלי 11, מרכוס פוסטר 10, ג'ו רגלנד 8, נועם יעקב ובר טימור 6 כ"א, גיא פלטין 3, בריאן אנגולה 2.

מהלך המשחק

רבע 1

דדאס עלה בחמישייה עם ג'ו רגלנד, פטריק בוורלי, מרכוס פוסטר, איש ווינרייט וג'ונתן מוטלי. המארחת פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון 6:10, כשבצד של הפועל מוטלי דייק פעמיים מהקו ו-ווינרייט בלייאפ קל השווה את התוצאה. ריבאונד ההגנה של האורחים לא היה טוב בפתיחה, וגם איבוד של בוורלי לא סייע מול שלשה של הסרבים שחזרו להוביל. שלשה גדולה של ווינרייט החזירה את הצבע ללחיים של דדאס, עוז בלייזר שעלה מהספסל צלף מחוץ לקשת והעביר את היתרון לצד האורחת בלבן, כשחדירה של רגלנד עד הטבעת קראה לפסק זמן סרבי. הריצה של הפועל המשיכה עם 0:10 כשבוורלי הגיע עד הטבעת במהלך ענק והיתרון צמח ל-8. הסופרסטאר מה-NBA המשיך להראות יכולת אדירה והפועל עם 17:25 אחרי רבע ראשון.

רבע 2

בן בנטיל קבע יתרון דו ספרתי ראשון וגם נשלח לקו. הדהירה של האורחת המשיכה עם 0:9 מהיר בפתיחת הרבע השני. גיא פלטין הציג יכולת נהדרת בהגנה והפועל כבר הגיעה ליתרון 20:39 עם דקות מפלצתיות. אחרי הפתיחה החזקה, הגיעו דקות פחות טובות עם לא מעט איבודי כדור שהחזירו את הסרבים מעט לתמונה עד שרגלנד קבר שלשה שהשתיקה את המארחת. בנטיל המשיך להיות האיש הבולט בלבן עם מופע דומיננטיות בצבע ומוטלי הביא את הפועל ל-50 נקודות עם 35:50 בירידה להפסקה.

נועם יעקב הפועל תל אביב. הפועל "שלמה" ת"א, אתר רשמי
מרשימים. נועם יעקב/אתר רשמי, הפועל "שלמה" ת"א

רבע 3

הרבע השלישי נפתח עם שלשה נוספת של האורחת שראתה קאמבק קטן של הצד הסרבי שהצליח להתקרב למחוזות ההפרש החד ספרתי, כשבלגרד צימקה ל-62:52. הפועל הצליחה לברוח מחדש עם יכולת טובה של מוטלי ופלטין, כששלשה שלו קבעה 54:73. ווינרייט המשיך לבלוט ויחד עם יעקב הוסיף שתי שלשות, אך בצד השני הסרבים צימקו ל-78:66 לקראת רבע אחרון של כדורסל.

רבע 4

שלשה של המארחת כבר הוריד את ההפרש לחד ספרתי, אבל אז הגיע בוורלי במהלך יוצא מן הכלל ועם אסיסט לבלייזר שדייק מחוץ לקשת, הפועל שמרה על היתרון. הכוכב שהגיע מה-NBA המשיך ללהוט עם מהלכים מצוינים ונקודות מהקו שקראו לפסק זמן מקומי. הגארד הזין את בנטיל ששוב שלט בצבע, מרכוס פוסטר הוסיף נקודות מהקו וההפרש המשיך לצמוח עבור האורחת. פוסטר הוסיף שלשה שהגדילה את היתרון ל-20, אבל ההגנה נרדמה לקראת הסיום ובלגרד צימקה ל-99:87. ווינרייט חצה באופן רשמי את רף 100 הנקודות, בר טימור הוסיף שלשה והפועל עם הניצחון - 88:104.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully