וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התביעה תדרוש: תיקו ללא נקודות בטרנר

3.9.2024 / 18:18

מלבד עונש הפחתת הנקודה, הקנסות הכספיים הכבדים ואיסור הגעת קהל חוץ לשתי הקבוצות, השאלה המרכזית שנותרה היא באיזו תוצאה יוכרע המשחק בין הפועל באר שבע לבני סכנין. במחלקה המשפטית בהתאחדות לכדורגל עומדים על 0:0, אך בב"ש טוענים אחרת

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין אחרי האירועים הקשים בטרנר/ספורט1

סוגיית גורל המשחק בין הפועל באר שבע לבני סכנין, היא זו שתעמוד במוקד הדיון המשמעתי של הקבוצות בשבוע הבא. שתי הקבוצות יספגו קנסות כספיים כבדים (באר שבע תקבל יותר), שני הקהלים לא יורשו להגיע לכמה משחקי חוץ (כנראה באותה כמות) ולשתי הקבוצות תרד נקודת ליגה אחת, קרוב לוודאי.

הדבר המרכזי והמעניין שנותר כאן הוא באיזו תוצאה ייגמר המשחק - האם בניצחון טכני כמו שמבקשת הפועל באר שבע, האם במשחק חוזר כמו שמבקשת בני סכנין או בתוצאת תיקו 0:0 ללא חלוקת נקודות, שהיא עמדת המחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל מלכתחילה.

הפועל באר שבע טוענת כי היתה מוכנה לשחק, ציפתה לקיום המשחק וחיכתה לתחילתו, ולכן היא ראויה לניצחון טכני. בסכנין טוענים שהם בסך הכל חששו לחזור לכר הדשא עקב פריצת אוהדי הפועל באר שבע ולכן אין מקום לפסוק להם הפסד טכני.

עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין. ברני ארדוב
העונש הכספי יהיה כבד יותר לבאר שבע, אבל באיזו תוצאה זה יסתיים?/ברני ארדוב

במחלקה המשפטית נוטים בסוגייה המורכבת הזו לתיקו ללא נקודות כך שלמעשה שתי הקבוצות ייענשו באותה המידה. הפועל באר שבע על כך שעשרות אוהדיה פרצו לדשא ובני סכנין בגין אי ההסכמה לשחק.
כפי שפורסם כאן מלכתחילה עוד בליל המשחק, זו אמורה להיות דרישת התביעה ובית הדין יפסוק האם הוא מקבל זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully