וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו יונס: "14 אלף אוהדים בטרנר, למה המצלמות התמקדו באוהדי סכנין?"

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 20:31

יו"ר בני סכנין ממשיך לטעון שקבוצתו "נרדפת" ("מבחינת שיפוט, מבחינת מנהלת"), מסביר למה השחקנים סירבו לחזור למגרש בבאר שבע אחרי התקרית בטרנר ומבטיח צעדים משמעותיים

אוהדי הפועל באר שבע תוקפים את אוהדי בני סכנין/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס אומר שהוא תומך באיסור קהל חוץ במשחקים מול בני סכנין על מנת למנוע חיכוכים בתקופה טעונה זאת, ושוב טוען כי קבוצתו "נרדפת", בעקבות האירועים הסוערים אתמול (ראשון) בטרנר. כזכור, לפני המשחק אוהדים של באר שבע פרצו לדשא עם מקלות ורצו לעבר יציע אוהדי סכנין - אחרי שאוהדי הקבוצה האורחת סובבו בצורה מופגנת את גופם בזמן השמעת "התקווה" במטרה לבזות את ההמנון הלאומי.

אוהדי בני סכנין מבזים את ההמנון בטרנר. ברני ארדוב
הטענה של אבו יונס: "זה מיעוט, מנסים להכליל". אוהדי סכנין/ברני ארדוב

עוד בנושא

"אני תמיד קורא לאוהדים לעמוד ולכבד את ההמנון, ומה שאני אומר עכשיו אני גם אומר לקהל שלנו בערבית", אמר היום אבו יונס ב-103FM, "בזמן ההמנון הסתכלתי על האוהדים שלנו, לא שמעתי כלום. אחר כך אמרו לי שהיו בודדים שסובבו את הגב. זה לא עשרות, אלא בודדים. אבל בטרנר יש 14 אלף אוהדים, כל המצלמות התמקדו בהם? יש כאלה שמנסים להכליל.

"האם זה מצדיק את ההתנהגות של אוהדי באר שבע, בצורה הזאת? אני בעד לעמוד ולכבד את ההמנון, והאנשים האלה שלא מכבדים, אנחנו מוקיעים אותם. אין לי שליטה על כולם".

למה השחקנים לא חזרו למגרש? "שחקני כדורגל הם לא מחשבים, שאפשר לתכנת ולהגיד להם 'זה נגמר, תחזור לשחק'. באווירה שנוצרה ובסיטואציה שנוצרה, איך אני יכול להעמיד את השוער שלי מאחורי האולטראס, איך היינו יכולים להרים קרנות? ואגב, אני רציתי לקיים את המשחק. הבטחה של המשטרה? ראינו איך הם שומרים על הביטחון. אוהדים חתו את כל המגרש, ולא ראית שוטר אחד".

על השאלה איך סכנין מעורבת בכל כך הרבה תקריות, אמר אבו יונס: "אולי סכנין נרדפת? יש הרבה דוגמאות, ואתה יודע עליהן. מבחינת שיפוט, מבחינת מנהלת, סכנין נרדפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully