וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע וסכנין גררו כותרות בעולם: "ישראל אוכלת את עצמה מבפנים"

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 20:27

ברחבי העולם סיקרו את המהומה בטרנר, וכצפוי, במקומות רבים הציגו את אוהדי סכנין כקורבנות של מדינה גזענית. גם בעולם הערבי ניצלו את האירועים להסתה נגד ישראל: "סכנין הם פלסטינים גאים, וזה מטריף את היהודים"

אוהדי הפועל באר שבע תוקפים את אוהדי בני סכנין/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

אירועי המשחק שבוטל אתמול (ראשון) בטרנר בין בני סכנין להפועל באר שבע גררו כותרות גם בעולם, וכצפוי, במקומות רבים הציגו את האירועים כמתקפה אלימה של אוהדי באר שבע, ובעולם הערבי ניצלו את המהומה כדי להתסיס, להגביר את האיבה נגד ישראל ולהציג אותה כמדינה אלימה וגזענית.

עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין. ברני ארדוב
פגיעה עצומה בתדמית הכדורגל ופגיעה בהכנסות המנהלת והקבוצות. המתקפה/ברני ארדוב

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ב"דיילי מייל" העלו סרטונים של האירוע, ונכתב כי "12 אוהדים, כולם של הפועל באר שבע, נעצרו בתקרית, אחרי שהתפרעו ותקפו את האוהדים של 'הקבוצה הערבית' של ישראל כי סובבו את גבם להמנון... אוהדי באר שבע הגיבו בזעם ופרצו למגרש, חלקם עם מסיכות, והחלו להכות אוהדים במקלות בסצינות מכוערות... סכנין היא עיר ערבית שהוקמה בתוך ישראל בעקבות שרטוט מחדש של הגבולות לאחר הסכסוך של 1948 וקבוצת הכדורגל נתמכת על ידי רבים מהאוכלוסייה הערבית בישראל וגם על ידי פלסטינים".

בפורטוגל האירוע דווח, עם אזכור שמדובר ב"קבוצה של מיגל ויטור והלדר לופס", וב"רקורד" הפורטוגלי נכתב כי "אוהדי סכנין שרקו בוז בהמנון, אוהדי באר שבע ניסו לתקוף אותם וגרמו לכאוס". באתר הפורטוגלי "maisfutebol" נכתב כי "רק בגלל שכמה מאוהדי סכנין, קבוצה ממוצא פלסטיני, סובבו את גבם בהמנון - אוהדי באר שבע פרצו למגרש במטרה לתקוף אותם".

בעולם הערבי, כאמור, האירוע הוצג במגמתיות, וב"middleeastmonitor" נכתב: "אוהדי כדורגל ישראלים רצו מגרש שלם כדי לתקוף את אוהדי סכנין פלסטינים, בעודם קוראים קריאות גזעניות". בחשבונות אנטי ישראלים גם חגגו על האירוע, ובעוד אחד ציין בהנאה ש"ישראל אוכלת את עצמה מבפנים", גולש בולט אחר הפך את בני סכנין לסמל וכתב ש"בני סכנין הם פלסטינים גאים, וזה מטריף את אוהדי הכדורגל היהודים... בעבר מספר פעמים נעצרו אוהדים של סכנין והקבוצה נענשה רק בגלל זהותה הפלסטינית".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully