וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסור קהל חוץ: בני סכנין מיישרת קו עם רעיון המנהלת

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 20:14

כפי שפורסם בוואלה ספורט, הרעיון של מנהלת הליגות לאיסור קהל חוץ במשחקים מול בני סכנין הולך וצובר תאוצה. גם מוחמד אבו יונס, יו"ר הקבוצה, טוען כי אם זה מה שיסייע בתקופה הרגישה הזו להעביר משחקים של סכנין בצורה פחות נפיצה, אז צריך לבחון זאת בחיוב

אוהדי הפועל באר שבע תוקפים את אוהדי בני סכנין/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

הרעיון של מנהלת הליגות לאיסור קהל חוץ במשחקים מול בני סכנין, אשר נחשף כאן הבוקר (שני), הולך וצובר תאוצה. גם מוחמד אבו יונס יושב ראש בני סכנין תומך בכך וטוען כי אם זה מה שיסייע בתקופה הרגישה הזו להעביר משחקים של בני סכנין בצורה פחות נפיצה, אז צריך לבחון זאת בחיוב. אבו יונס תומך ברעיון וכך גם ראשי קבוצות אחרים, לאור העובדה שביזוי ההמנון לא פוסק והוביל אמש להתפרצות של אוהדי הפועל באר שבע לכר הדשא.

היום בריאיון ברדיו 103FM נשאל אבו יונס כיצד הנהלת בני סכנין מתכוננת להתנהל, על רקע המתיחות החריגה בישראל, ואמר: "אנחנו נעשה הרבה דברים, ואתם תשמעו עליהם, בקרוב. איסור של קהל חוץ במשחקים? זמנית, בתקופה הנוכחית, אני לא שולל את זה".

עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין. ברני ארדוב
פגיעה עצומה בתדמית הכדורגל ופגיעה בהכנסות המנהלת והקבוצות. המתקפה/ברני ארדוב

עוד בנושא

המנהלת שלחה היום מכתב לבתי הדין ולהתאחדות לכדורגל ובו דרישה לענישה משמעותית לשני המועדונים אחרי פיצוץ המשחק אמש. העובדה שלא התקיים משחק בליגת העל היא פגיעה עצומה בתדמית הכדורגל ופגיעה בהכנסות המינהלת והקבוצות.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully