וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח יורה בחזרה על המבקרים. אשתו של קאסמירו עוקצת

מאמן מנצ'סטר יונייטד קובע: "אני לא הארי פוטר", ומזכיר: רק סיטי זכתה ביותר תארים מאז שהגעתי. גם זוגתו של הברזילאי עם תגובה פיקנטית

תקציר ניצחונה הגדול של ליברפול 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

אריק טן האח סופג אש ו"מככב" בתחזיות פסימיות לאור פתיחת עונה שכוללת שלוש נקודות מתשע אפשריות בפרמיירליג, כשמנצ'סטר יונייטד יוצאת לפגרת הנבחרות אחרי תבוסה ביתית 3:0 בידי ליברפול אתמול (ראשון). אלא שהמנג'ר ההולנדי ממש לא משפיל ראשו אל מול המבקרים, ובמסיבת העיתונאים הוא הגיב בתקיפות ובנחרצות לטענות של אחד מאנשי התקשורת.

"אולי תסביר לי איזה טעויות עשינו?", קרא טן האח תיגר על העיתונאי, שהצביע על איבודי הכדור וההתקפות המתפרצות שתופסות את מנצ'סטר יונייטד חשופה בחלק האחורי פעם אחר פעם. לכך הגיב המאמן: "אני לא חושב, אחרת לא היינו זוכים בתארים כמו שזכינו, ומנצחים יריבות גדולות. אז אני מצטער בשבילך, לי יש פרספקטיבה אחרת", ואז הוסיף כי מאז הגעתו, "יש לנו הכי הרבה תארים בכדורגל האנגלי אחרי מנצ'סטר סיטי".

הציפייה היא שהקשר ההגנתי מנואל אוגרטה שהוחתם תמורת כ-50 מיליון יורו יפתור לא מעט בעיות עבור מנצ'סטר יונייטד, אלא שטן האח הדגיש כי השתלבות האורוגוואי בקבוצה עלולה לקחת שבועות ואולי אפילו חודשים: "זה לא שאני הארי פוטר, זה מה שאתם חייבים להבין", הצהיר.

אשתו של קאסמירו עם תמונה ששווה אלף מילים

אוגרטה אמור לתפוס את מקומו של קאסמירו, שגם אותו ממשיך להעלות על המוקד אוהדי השדים האדומים והתקשורת הבריטית, לאור היכולת החלשה שהוא מציג בשנתיים שלו במועדון. מי שהחליטה לצאת להגנתו של הברזילאי במסר עוקצני, היא אשתו אנה מריאנה שהעלתה לסטורי באינסטגרם תמונה עם כל הגביעים שבעלה השיג במהלך הקריירה - 22 תארים קבוצתיים במועדונים ובנבחרות הבוגרים, ליתר דיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully