וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גובר הלחץ על טן האח: "מפתיע אם יסיים את העונה ביונייטד"

ג'יימי קראגר צופה שינוי בשדים האדומים, נוויל טוען כי ההולנדי "יקבל צ'אנס עד חג המולד" אך "המועדון הפך בית קברות עבור שחקנים" ורוי קין כועס: "נמר לא משנה חברבורותיו"

תקציר ניצחונה הגדול של ליברפול 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד ספגה אמש (ראשון) הפסד ליגה שני ברציפות - הפעם 3:0 כואב במיוחד לליברפול באולד טראפורד - ובקצב הזה, נראה שאריק טן האח בדרך לעונה עוד קשה.

"יהיה שבוע מאתגר לטן האח, כי הלחץ הולך וגובר", ניתח שחקן העבר גארי נוויל, אך טען: "הוא יקבל הזדמנות עד חג המולד, אין ספק לגבי זה. כרגע עדיין סומכים עליו, ההנהלה החדשה לא הולכת לעשות משהו מטומטם. ייתנו לו ארבעה-חמישה חודשים, אבל הם לא יקבלו מצב של אמצע טבלה בחג המולד".

נוויל הוסיף וניתח: "הניצחון הגיע לליברפול, אין ספק, וזה נותן לטן האח, השחקנים שלו וההנהלה החדשה סיבות למחשבה. הם צריכים להבין האם הם בדרך הנכונה - זו השאלה שצריך לשאול בחודשים הקרובים. כל מאמן שהגיע למועדון הזה התקשה, הפגרה הגיעה בזמן. הבעיה הכי גדולה היא שהשחקנים הגדולים לא רוצים להגיע לכאן. בעשר השנים האחרונות יונייטד הפכה בית קברות עבור שחקנים".

מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. Michael Regan, GettyImages
זה לא נראה טוב. טן האח/GettyImages, Michael Regan

ג'יימי קראגר נשמע הרבה פחות אופטימי ואמר: "אהיה מופתע מאוד אם טן האח יאמן את יונייטד גם בסיום העונה. אני לא רואה כרגע משהו משתנה מבחינת הכדורגל. כך היה גם בליברפול בתקופה שלפני קלופ, הם לא ממש ידעו מה לעשות, בכל פעם ציפו למשהו אחר. יונייטד אחת הקבוצות הגדולות בעולם - האם באיירן מינכן או ריאל מדריד היו מקבלות את המציאות של מקום שישי בטבלה?"

רוי קין, אדם שאף פעם לא חושש להגיד את שעל לבו, הוסיף: "בדיוק אותן בעיות. נמר לא משנה חברבורותיו. יונייטד היתה רעה מאוד, בכל פעם שליברפול יצאה קדימה נדמה היה שהיא הולכת לכבוש. יונייטד פשוט לא הופיעה. קשה לקבל שמשחק כזה גדול מוכרע כבר אחרי שעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully