וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך בישל בהפסד הראשון של זלצבורג, שרי כבש מול גנדלמן

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 0:05

הכוכב הישראלי הכין בפתיחה, אבל ראפיד וינה הפכה ל-2:3. אקס מכבי חיפה השווה עבור אנטוורפן ל-1:1 מול גנט. 2:2 דרמטי לדסה

תיקתקנו, 1.9/ספורט1

אוסקר גלוך רשם הערב (ראשון) בישול שני העונה בליגה האוסטרית, כשהכין כבר בדקה החמישית את ה-0:1 של זלצבורג בחוץ מול ראפיד וינה, אבל קבוצתו הפסידה לבסוף 3:2 ואיבדה את המאזן המושלם שלה. הכוכב הישראלי פתח כמובן וספק ניסיון בעיטה שלו מצד שמאל בדקה החמישית הפך לשער מקרוב של דורגלס ננה. גלוך, שכזכור כבש שלושער לרשת בלאו וייס לינץ במחזור השני, איבד את הכדור שהוביל לשער הניצחון של המארחת בדקה ה-61.

* עומרי גנדלמן פתח בהרכב גנט, שסיימה ב-1:1 ביתי מול אנטוורפן ונותרה צמודה אליה במקומות 11-12 בליגה הבלגית, כאשר לכל אחת שבע נקודות. סוון קומס כבש בדקה ה-16, שתי דקות אחרי החמצה גדולה של גנדלמן לבד מול השוער, אבל על השוויון היה חתום לא אחר מאשר צ'ארון שרי, אקס מכבי חיפה שחגג שער שני במדי אנטוורפן בדקה ה-30 עם בעיטה מ-16 מטרים אל הרשת. אנדרי גודיונסן האיסלנדי החמיץ פנדל עבור המארחת בדקה ה-51.

* אלי דסה ודינמו מוסקבה רשמו תיקו ראשון העונה ופספסו הזדמנות להתקדם לפחות זמנית למקום השני בליגה הרוסית. קפטן נבחרת ישראל פתח כרגיל בעמדת המגן הימני והיה שותף למהפך מול אורנבורג, כאשר פנדל מוחמץ של קונסטנטין טיוקאבין הפך לשער עצמי של מתיאס פרס (65) ואת הפנדל השני בחלוף שבע דקות בעט לקורה ופנימה המחליף המרוקני אל מהדי מאוהוב. אלא שבדקה החמישית של תוספת הזמן כיפר פרס הארגנטינאי על השער העצמי והציל נקודה למארחת עם נגיחה מצוינת שקבעה 2:2.

צ'ארון שרי שחקן אנטוורפן לפני עומרי גנדלמן שחקן גנט. TOM GOYVAERTS/AFP, GettyImages
מפגש פיקנטי. צ'ארון שרי לפני עומרי גנדלמן/GettyImages, TOM GOYVAERTS/AFP

* סוף פודגוראנו פתח לראשונה בהרכב הראקלס והשלים 90 דקות בהפסד 3:0 אצל זוולה. קבוצתו במקום ה-16 שמוביל למבחנים בהולנד, עם שתי נקודות בלבד אחרי ארבעה מחזורים.

* דורון ליידנר שיחק מחצית כמחליף ב-1:1 הביתי של ציריך מול לוצרן והיה מעורב בשער השוויון. המגן הישראלי ספג צהוב בדקה ה-55 ולאחר דקה הרים את הקרן שבעקבותיה הגיע השוויון של חואן פראה, שהותיר את ציריך במקום השני בטבלת הליגה השוויצרית. במאזנה 11 נקודות אחרי חמישה משחקים, לעומת 12 של סרבט ז'נבה, לה משחק עודף.

* רמזי ספורי שיחק 83 דקות בתבוסה של אנטליאספור 5:2 אצל איסטננבול בשאקשהיר. קבוצתו הובילה 0:2, אבל המארחת איזנה ואז המחליף קשישטוף פיונטק כבש שלושער תוך 17 דקות (64 עד 81) והעניק לקבוצתו ניצחון שני רצוף. אנטליאספור עם ארבע נקודות בארבעה משחקים בליגה הטורקית.

* עומר אצילי עלה מהספסל בדקה ה-71 בניצחון 2:3 של אומוניה ניקוסיה על נאה סלמינה. הקבוצה הקפריסאית עלתה לפסגת הטבלה בעקבות הניצחון כשהיא עם מאזן מושלם אחרי שני מחזורים.

* ביברס נאתכו נכנס בפתיחת המחצית השנייה וגם הוא לא הצליח לשבור את הקרח ב-0:0 המאכזב של פרטיזן בלגרד בבית מול וויבודינה. קבוצתו עדיין לא ספגה בחמישה מחזורי ליגה, אבל זה תיקו מאופס שני ברציפות ואחרי שהודחה מכל שלושת מפעלי אופ"א.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
seperator

* עומרי אלטמן השלים 90 דקות בהפסדה הביתי של וולוס 3:1 לאופי כרתים במחזור השלישי בליגה היוונית. וולוס במקום ה-10 עם שלוש נקודות במאזנה.

* עופרי ארד שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב בהפסד הביתי של קייראט 1:0 לאסטנה במחזור ה-19 בליגה הקזחית. למרות הספיגה בדקה ה-85, קייראט עדיין במקום הראשון ומקדימה בנקודה את אקטובה ויילמאי ובשתי נקודות את האלופה אורדבאסי, לה שני משחקים חסרים.

* אוסמה חלאיילה ערך הופעת בכורה עם 25 דקות במדי צ'רקאסי, שהפסידה 1:0 בחוץ לדינמו קייב במחזור החמישי בליגה האוקראינית. ארד בר נותר על הספסל, כאשר לשתי הקבוצות תשע נקודות, אבל דינמו שיחקה רק שלוש פעמים.

* דני גרופר ישב על הספסל של לודוגורץ ב-0:0 הביתי מול צ'רנו מורה ורנה. קבוצתו איבדה נקודות ראשונה העונה בליגה הבולגרית ונותרה במקום הרביעי ובמרחק שלוש נקודות מלבסקי סופיה המוליכה, אבל עם שני משחקים חסרים.

* כרם זועבי ישב על הספסל ולא שותף בניצחון 0:1 של ריו אבה על ארוקה במסגרת המחזור הרביעי של הליגה הפורטוגלית. קבוצתו של זועבי במקום התשיעי בטבלה.

* מוחמד אבו פאני נותר מחוץ לסגל פרנצווארוש בניצחון שלה 1:2 על ניירג'יהזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully