וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכושר פנטסטי: אוסקר גלוך חגג שלושער ראשון בקריירה

הישראלי כבש בדקות 15, 34 ו-62 והפך עבור זלצבורג בדרך ל-1:5 על בלאו וייס לינץ. חלאילי פתח לראשונה בסן ז'ילואז והפסיד, הפסד גם לדסה

תקציר ניצחונה של באיירן מינכן 2:3 על טוטנהאם בהכנה/ספורט1

אוסקר גלוך ממשיך להיכנס לעניינים אחרי ששב מהמשחקים האולימפיים לרד בול זלצבורג. הקשר הישראלי שיחק 83 דקות נגד טוונטה במוקדמות ליגת האלופות באמצע השבוע והערב (שבת) כבר חגג שלושער ראשון בקריירת הבוגרים שלו.

זלצבורג נקלעה לפיגור ביתי מפתיע מול בלאו וייס לינץ בדקה ה-12, אלא שהיתרון של האורחת החזיק מעמד שלוש דקות בלבד. בדקה ה-15 עמאר דדיץ' המצוין פרץ לעומק, עבר שלושה שחקנים ומסר לגלוך, שמ-15 מטר בעט כדור שטוח וחד שנעצר ברשת. בדקה ה-34 הישראלי השלים צמד אחרי חילופי מסירות על קצה הרחבה וסיומת נהדרת מקרוב ובדקה ה-61 השלים שלושער עם עוד בעיטה שטוחה וחזקה. התוצאה גדלה לאחר מכן וגלוך הוחלף אחרי משחק נהדר בדקה ה-74. זלצבורג בפסגה האוסטרית עם שש נקודות אחרי שני מחזורים.

* מנור סולומון עלה מהספסל בדקה ה-53 בהפסד 3:2 של טוטנהאם לבאיירן מינכן במשחק הכנה. בצד השני, דניאל פרץ הפצוע לא היה בסגל של הבווארים.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג כובש שער. Hans Peter Lottermoser, GettyImages
ערב אדיר. אוסקר גלוך כובש/GettyImages, Hans Peter Lottermoser
אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג חוגג שער. Hans Peter Lottermoser, GettyImages
וחוגג/GettyImages, Hans Peter Lottermoser

* אלי דסה ודינמו מוסקבה פספסו הזדמנות לתפוס את המקום הראשון בליגה הרוסית כשהפסידו 1:0 בחוץ לאלופה זניט סנט פטרסבורג. מקסים גלושנקוב כבש לזכות המארחת בדקה ה-55 ומומי אנגמאלו יכול היה להשוות, אבל החמיץ פנדל ארבע דקות לסיום והותיר את זניט מושלמת וללא ספיגה אחרי ארבעה מחזורים. דסה ספג צהוב בדקה ה-89, קבוצתו שנייה עם תשע נקודות.

* אחרי שלא פתח במשחק הראשון מול מיטיולן הדנית במוקדמות ליגת האלופות (2:0), מוחמד אבו פאני השלים 90 דקות בניצחון החוץ של פרנצווארוש 0:1 על דיושג'ור. מוחמד בן רומדאן התוניסאי הכריע עם צמד (21 בפנדל ו-90+3) ואלופת הונגריה מושלמת אחרי שני משחקי ליגה.

* ענאן חלאילי, שלא שותף בהפסד של אוניון סן ז'ילואז 3:1 לסלביה פראג במוקדמות ליגת האלופות, פתח לראשונה בהרכב בהפסד החוץ 4:3 לווסטרלו במחזור השלישי בליגה הבלגית. שחקן הכנף הישראלי שיחק 58 דקות וצבר כרטיס צהוב עד שהוחלף בהפסד הראשון העונה של קבוצתו בליגה.

ענאן חלאילי (מימין) בחגיגות שער של אוניון סן ז'ילואז. TOM GOYVAERTS/AFP, GettyImages
אוניון סן ז'ילואז חגגה מוקדם מדי. ענאן חלאילי, מימין/GettyImages, TOM GOYVAERTS/AFP

* עופרי ארד שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהובה בהפסדה של קייראט אלמטי 2:0 לז'ניס בחצי גמר גביע הליגה בקזחסטן.

* יואב הופמייסטר השלים 90 דקות במדי קורונה קיילצה, שהפסידה 2:0 בבית לקרקוביה במחזור הרביעי בליגה הפולנית ונותרה במקום האחרון עם נקודה בלבד.

* עוד בפולין: רווה אסייג נכנס בדקה ה-90 בהפסד של סטאל מיילץ 1:0 אצל פוגון שצ'צין. גם קבוצתו עם נקודה אחת אחרי ארבעה מחזורים.

* רמזי ספורי שיחק חמש דקות כמחליף ב-0:0 הביתי של אנטליאספור מול גוזטפה במחזור הפתיחה בליגה הטורקית.

* גיתאי סופיר שיחק 90 דקות במדי סבאיל וספג צהוב ב-1:1 הביתי נגד נפטצ'י באקו במחזור השני בליגה האזרית. קבוצתו עם נקודה מתוך שש.

* לואי חלף נותר על הספסל של אוטה ארד ב-1:1 הביתי מול אוצלול במחזור החמישי ברומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully