וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה: בוטל טורניר קדם העונה הבינלאומי

1.9.2024 / 11:35

אחרי שווילרבאן מסרה שלא תגיע, גם הקבוצות האחרות הביעו חשש: "נמשיך לפעול להחזרת המשחקים הבינלאומיים לישראל"

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

זה היה באוויר אחרי ביטול ההגעה של וילרבאן, אבל הבוקר הפועל תל אביב הודיעה על כך באופן סופי: טורניר קדם העונה הבינלאומי שתוכנן להתקיים כעוד שבועיים בהיכל קבוצת שלמה - לא ייצא לפועל.

"לצערנו הרב, טורניר קדם העונה בו הושקעו משאבים רבים ומאמצים גדולים מצד המועדון לא יוכל להתקיים, שכן וילרבאן הצרפתית החליטה לבטל את הגעתה והקבוצות הנוספות הביעו גם הן חשש להגיע לישראל. אנו מודים לבעלי וילרבאן טוני פארקר על שהגיע לישראל, ומצרים על כך שבשל האיומים שספג, שהלכו והתגברו בימים האחרונים, בסופו של דבר החליט שקבוצתו לא תגיע לישראל. נמשיך לפעול להחזיר את המשחקים הבינלאומיים לישראל עבור הכדורסל הישראלי והספורט הישראלי כולו".

כזכור, גם אריס סלוניקי היוונית וריטאס וילנה הליטאית התחייבו להשתתף בטורניר, שמטרתו הייתה להראות למקבלי ההחלטות בכדורסל האירופי כי ניתן לקיים אירועי ספורט בישראל, למרות המצב הביטחוני.

בעלי הפועל תל אביב עופר ינאי עם טוני פארקר, בעלי וילרבאן וכדורסלן עבר. ניב אהרונסון
עופר ינאי וטוני פארקר במסיבת העיתונאים בה הכריזו על קיום הטורניר בתל אביב/ניב אהרונסון

אתמול צייץ הבעלים של הפועל תל אביב עופר ינאי: "החברות והאהבה הפסידו היום, כמו שהפסידו לפני חודש בהופעה של טיילור סוויפט בוינה וכפי שהפסידו בבטקלאן ב-2015. אבל כדאי שכל השונאים ידעו - החברות והאהבה ינצחו בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully