וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ עבד: וילרבאן הודיעה שלא תגיע לטורניר ההכנה בישראל

30.8.2024 / 16:30

קבוצת היורוליג הצרפתית שהיתה אמורה להתמודד יחד עם הפועל תל אביב לקחה צעד אחורה: "רוצים להישאר ניטרליים". פארקר: "מקווה שהשקט ישוב"

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

בתחילת הקיץ הפועל תל אביב הודיעה יחד עם וילרבאן הצרפתית על טורניר הכנה שיתקיים בארץ, תוך שיתוף פעולה בין הקבוצה של עופר ינאי לזו של טוני פארקר, אלא שאחרי לחץ כבד ופוליטי על הצרפתים, היום (שישי) וילרבאן הודיעה באופן רשמי שלא תגיע ארצה.

"מתוך אינטרס לנייטרליות ומול הקשר הגיאופוליטי הלא יציב, הקבוצה שלנו לא תיסע לישראל לשחק בטורניר קדם העונה", נכתב בהודעה הרשמית של קבוצת היורוליג הצרפתית. "אנו מקווים מאוד שהשקט והשלווה יחזרו בהקדם האפשרי, במיוחד כדי לאפשר אירועי ספורט בתנאים אופטימליים".

הטורניר היה אמור להתקיים בישראל בהשתתפות הפועל תל אביב, וילרבאן, אריס סלוניקי וריטאס וילנה.

טוני פארקר, בעלי וילרבאן וכדורסלן עבר. ניב אהרונסון
הלחץ עשה את שלו. טוני פארקר/ניב אהרונסון

בצרפת הפעילו לחץ על וילרבאן וכוכב העבר האגדי "לנקוט עמדה ציבורת כפי שעשה עבור אוקראינה במלחמה עם רוסיה", וכעת הקבוצה הצרפתית אכן פרשה מהטורניר כפי שרצו בצרפת "להגביר את הלחץ ולהביע סולידריות עם העם הפלסטיני".

עוד בהפועל תל אביב, המועדון הודיע כי הקבוצה חזרה להתאמן בהיכל קבוצת שלמה, אבל שבשלב זה לא לקיים בו עדיין משחקי אימון. בשכל כך, משחק האימון נגד אליצור נתניה יתקיים בשבת ב-21:15 באולם הדר יוסף עם קהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully