וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן התבודדה בפסגת הליגה הצרפתית אחרי 1:3 בליל

מארבע המושלמות נותרה רק אחת: ויטיניה, ברקולה וקולו מואני כבשו לזכות האלופה, ז'גרובה רק צימק. מונאקו ולאנס איבדו נקודות ראשונות ב-1:1 דרמטי

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

אחרי שהתבשרו על סדרת המשחקים שלהם בליגת האלופות החדשה, שתיים מהנציגות של צרפת במפעל המרכזי של אירופה נפגשו הערב (ראשון) למשחק המרכזי של המחזור השלישי, בסיומו פריז סן ז'רמן ניצחה 1:3 בליל והתבודדה בפסגה כמושלמת היחידה של הליגה הצרפתית. מונאקו ולאנס, שהחזיקו גם הן במאזן מושלם, איבדו אותו לאחר 1:1 דרמטי.

ליל - פריז סן ז'רמן 3:1

לואיס אנריקה לא התרגש מכך שלא הגיע חלוץ ביום האחרון של חלון ההעברות, ונראה שאלופת צרפת מסתדרת היטב גם ככה. מרקו אסנסיו שוב הוצב כחלוץ מדומה, פ.ס.ז' שוב הגיע למצבים בקלות ובראדלי ברקולה שוב כבש בדרך להארכת הרצף שעומד כבר על 26 משחקי חוץ ללא הפסד בליגה (מאז ה-3:1 במונאקו בפברואר 2023) ועמד במבחן גם באצטדיון בו זכתה בגביע לפני כארבעה חודשים.

ליל נתנה מנוחה לתומא מונייה, רמי קאבלה וג'ונתן דייויד אחרי שני משחקי הפלייאוף הקשוחים מול סלביה פראג וההעפלה לליגת האלופות, ונותרה ללא ניצחון ביתי על פ.ס.ז' מאז ה-1:5 האדיר באפריל 2019. אנג'ל גומס, שהתאושש מפציעה מבהילה במחזור הפתיחה וזומן לסגל נבחרת אנגליה, חזר להרכב של ליל, אך לא הסתדר עם הקישור הפורטוגלי של האורחת. ויטיניה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-33, אחרי שאלכסנדרו הכשיל ברחבה את עוסמאן דמבלה, ובחלוף שלוש דקות בישל אסנסיו לברקולה שסיים באלגנטיות מצד שמאל וחגג את הרביעי שלו בליגה. אחרי כניסתם של מונייה ודייויד, אדון ז'גרובה צימק במהלך אישי נאה בדקה ה-78. ארבע דקות לאחר מכן גם טיאגו סנטוס כבש, אך השוויון נפסל בגלל נבדל קטן ובתוספת הזמן מהלך יפה של דזירה דואה המחליף הסתיים בנגיחה של רנדל קולו מואני אל הרשת.

ויטיניה שחקן פריז סן ז'רמן בועט פנדל. רויטרס
דייק מהנקודה הלבנה. ויטיניה/רויטרס

מונאקו - לאנס 1:1

שתי מושלמות מצמד מחזורי הפתיחה, ספגו לראשונה ואיבדו נקודות ראשונות זו לזו. לאנס הגיעה אחרי ההדחה המאכזבת בפלייאוף הקונפרנס ליג, כולל פנדל מוחמץ של פלוריאן סוטוקה, אבל הפעם פנדל דרמטי של המחליף פז'מיסלב פרנקובסקי הציל אותה מהפסד בדקה ה-93. האורחת חשבה שעלתה ליתרון עם שער של המחליף רמי לאבו לסקארי בדקה ה-79, אך בדיקת VAR הובילה לפסילה בגלל עבירה ומנגד דניס זקאריה נגח לרשת חמש דקות לאחר מכן. לצערה של מונאקו, בתוספת הזמן ה-VAR הכריע נגדה בעקבות נגיעת יד ברחבה.

משחקים נוספים:

ריימס - ראן 1:2
לריימס: ג'וניה איטו (41), עומאר דיאקיטה (48). לראן: לאו אוסטיגור (13)

אנז'ה - ניס 4:1
לאנז'ה: הימאד עבדלי (67 בפנדל). לניס: יוסוף אנדיאשימי (6), הישאם בודאווי (25), אוון גסאן (72 ו-86), מואיז בומביטו הורחק (65)

לה האבר - אוקזר 1:3
ללה האבר: אלישע אווסו (עצמי, 23), ראסול אנדיאיי (52). לאוקזר: גאיטן פראן (17), קי-יאנה הובר הורחק (45)

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דניס זקאריה שחקן מונאקו חוגג שער. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
הנגיחה שלו הספיקה רק לנקודה. דניס זקאריה/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

הליגה הצרפתית תצא לפגרת הנבחרות ותשוב עם המחזור הרביעי ב-14-15 בספטמבר. המשחק המרכזי יפגיש בין האלופה פריז סן ז'רמן לברסט, רגע לפני שתערוך את הבכורה שלה בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully