וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה יוצאים ממשבר: ליון חזרה מ-3:1 ל-3:4 על שטרסבורג

צמד של גיפט אורבן שעלה מהספסל יחד עם שערים של מייטלנד ניילס וטוליסו, העניקו נקודות ראשונות לקבוצת הפאר הצרפתית שברחה מהתחתית

תיקתקנו, 30.8/ספורט1

הבנייה סביב ליון בקיץ הנחיתה לא מעט שמות מעניינים דוגמת ז'ורז' מיקוטאדזה, אבל הדברים התחילו רע עם שני הפסדים לראן ומונאקו ששמו את קבוצת הפאר הצרפתית בתחתית הטבלה. כשהיא ללא שערים, ליון אירחה הערב (שישי) את שטרסבורג במסגרת המחזור השלישי, חזרה מפיגור 3:1 וניצחה 3:4 בצורה הכי מתוקה שיש.

כבר אחרי שתי דקות סבסטיאן נאנסי ניצל טעות בהגנה ומקרוב העלה את האורחת ליתרון מוקדם. ליון הגיבה לקראת הירידה למחצית עם שער של קורנטין טוליסו שקבע 1:1, אבל שלוש דקות לתוך המחצית השנייה אנדריי סנטוס כבש בנגיחה את השני של שטרסבורג. כעבור עשר דקות הדברים המשיכו להדרדר עבור נועלת הטבלה כשעמנואל אמגה כבש את השלישי באחד על אחד, ומכאן היה נראה שכבר אין דרך לחזור. עד שעלה למגרש גיפט אורבן.

זה התחיל משער בדקה ה-61 של אינסלי מייטלנד ניילס שכבש בכדור חוזר, ואחרי ארבע דקות אורבן הפגיז את השוויון. המהפך הושלם בדקה ה-72 מהחלוץ המחליף שמקרוב נגח את ה-3:4 ופתח את האות לחגיגת הנקודות הראשונות של ליון העונה, ובסטייל.

קורנטן טוליסו ליון. GettyImages
מהפך ענק וניצחון ראשון העונה. טוליסו/GettyImages

משחקי יום שבת בצרפת:

ברסט - סנט. אטיין (18:00)
מונפלייה - נאנט (20:00)
טולוז - מארסיי (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully