וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד מזהירים מגלוך, קימיש מפנטז: התגובות להגרלה

ב"מארקה" סימנו את הקשר הישראלי של זלצבורג כזה שיכול לעשות צרות לריאל ואתלטיקו מדריד. קשר באיירן בונה על "הגמר במינכן". נוייר סימן את היריבות הגדולות

תיקתקנו, 29.8/ספורט1

הגרלת ליגת האלופות בפורמט החדשה זימנה הערב (חמישי) משחקי ענק בין אריות אירופה. 36 הקבוצות, במקום 32 הקבוצות כפי שהתרגלנו בפורמט הקודם, הוגרלו למשחקים של בית וחוץ בשיטת הליגה, עם מפגשים אדירים.

ריאל מדריד, למשל, תתמודד נגד בורוסיה דורטמונד בשחזור הגמר האחרון וגם נגד ליברפול, בעוד מנצ'סטר סיטי מול אינטר ופריז סן ז'רמן. באיירן מינכן של דניאל פרץ תהיה נגד האלופה הצרפתית וברצלונה, כשגם בזירת הישראלים הנוספים ההגרלה קבעה משחקים קשים במיוחד.

רד בול זלצבורג של אוסקר גלוך תשחק נגד פריז סן ז'רמן, ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד ובאייר לברקוזן, כאשר הכוכב האדום בלגרד של עומרי גלזר תהיה מול ברצלונה, אינטר, בנפיקה ומילאן.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג. Hans Peter Lottermoser, GettyImages
במדריד סימנו אותו כשחקן הכי מסוכן של זלצבורג. אוסקר גלוך/GettyImages, Hans Peter Lottermoser

מנואר נוייר, שוערה האגדי של באיירן מינכן, ששובצה בין היתר עם ברצלונה ופריז סן ז'רמן, אמר על ההגרלה: "אנחנו נשחק מול יריבות טובות ממש וזה יהיה מרתק. ברצלונה ופריז התחילו מצוין את העונה בליגות שלהן, אנחנו מכירים היטב את האנזי פליק וזה יהיה מיוחד לפגוש אותו. גם בנפיקה קבוצה מאוד חזקה".

יוזואה קימיש פסק ש"ברצלונה ופריז סן ז'רמן הן היריבות הכי קשות שלנו. אני מצפה כבר לפגוש את האנזי פליק. אסור לזלזל בקבוצות האחרות, כולן יכולות להקשות. המטרה שלנו היא להעפיל באופן אוטומטי לשמינית הגמר ומה יכול להיות טוב יותר מזכייה בליגת האלופות באצטדיון שלנו?"

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שוער ברצלונה מארק אנדרה טר סטגן עם שוער באיירן מינכן מנואל נוייר ב-2015. GettyImages
ייפגשו בקרוב בליגת האלופות. נוייר וטר סטגן/GettyImages

תוצאות הגרלת הדרג הראשון

תוצאות הגרלת הדרג השני

תוצאות הגרלת הדרג השלישי

תוצאות הגרלת הדרג הרביעי

ב"מארקה" סימנו את אוסקר גלוך כשחקן המרכזי של זלצבורג וכתבו: "הקשר הוא ראש וראשון בסגל שחקנים צעיר ומלא פוטנציאל".

חאבייר סאנטי, סגן הנשיא של אינטר וכוכב העבר של הקבוצה, התרגש מההגרלה ו"המפגשים נגד מנצ'סטר סיטי, ארסנל ולברקוזן יהיו מלהיבים. כל המשחקים האלו יהיו קשים. אנחנו נהיה תחרותיים. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים כמה שיותר נקודות כדי להעפיל, זו המשימה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully