וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "אנחנו רכים ובלי זהות, שחקנים לא מבינים מה זאת הליגה הלאומית"

מאמן הפועל תל אביב הביע אכזבה מפתיחת העונה: "יכולת חלשה מאוד, אין הרבה קבוצות עם לחץ כמו פה. בניון? כל מי שיגיע נשמח"

תיקתקנו, 29.8/ספורט1

לא ככה הפועל תל אביב רצתה לפתוח את עידן אדמונד ספרא במועדון. אחרי ההפסד הדרמטי להפועל ראשון לציון במחזור הפתיחה של הליגה הלאומית, האדומים הגיעו הערב (חמישי) לבלומפילד מול אלפי האוהדים שלהם בבית, אבל סיימו ב-2:2 קצבי עם הפועל פתח תקוה, שהיתה שווה ניצחון ונראתה טוב יותר. הקבוצה של מסאי דגו עם נקודה אחת בלבד מתוך שש בלבד.

המאמן אמר בסיום: "ברור שלא רצינו לפתוח ככה את העונה. היו שני משחקים ביכולת חלשה מאוד. יכול להיות שגביע הטוטו בלבל אותנו, זה לא נראה טוב. נעשה הכל כדי שזה יראה אחרת. אנחנו קבוצה מאוד רכה. פגשנו קבוצה איכותית בליגה הלאומית, אבל לא יכול להיות שאנחנו מפסידים בכל מאבק. אין לנו יותר מדי שחקנים טריים. לא רוצה להישמע מתרץ, אבל זה המצב שלנו כרגע. הכרתי את הליגה הזאת עוד לפני שהגעתי למכבי חיפה. היינו היום ברמה מאוד נמוכה. נגד ראשון לציון זה היה נראה טוב יותר, היום היינו בלי זהות. שחקנים לא מבינים שאנחנו בליגה הלאומית. מבחינת היריבות לשחק נגד הפועל תל אביב זה כמו גמר גביע. אין הרבה קבוצות עם לחץ כמו שיש אצלנו. השחקנים כנראה לחוצים מהמצב, אבל אנחנו צריכים להתמודד. הם צריכים להבין איפה הם. מי שלא ידע להתמודד לא יהיה על המגרש. כרגע זה הסגל של הפועל תל אביב, נשמח אם יגיעו עוד, אבל יש תקציב למועדון".

על מינוי אפשרי של יוסי בניון כמנהל מקצועי: "אני לא יודע מי יגיע, אשמח לעבוד עם כל אחד. שנה שעברה עבדתי עם גל אלברמן, כל מי שיגיע נשמח. כרגע הבעיות נמצאות במגרש".

מסאי דגו מאמן הפועל תל אביב עם עידו וייר. אודי ציטיאט
לא מה שקיוו בהפועל תל אביב. מסאי דגו/אודי ציטיאט

עוד הוסיף דגו: "הקהל זה הדבר הכי טוב במועדון הזה. מבין שהם שרקו בוז, גם אני הייתי שורק בוז אם הייתי ביציע. אני לוקח אחריות, יש לי אחריות על מה שקורה במגרש. אנחנו צריכים ניצחון אחד שיוריד את הלחץ".

עומר פרץ, מאמן הפועל פתח תקוה: "היה כדורגל יפה נגד אחת הקבוצות החזקות בליגה הלאומית, נלמד להנות גם מהתוצאה הזאת. חבל על החמצת הפנדל בסוף. הפנים לכפר קאסם, משחק מהקשים בליגה. לא מדברים במחזור השלישי על מה יהיה במאי. אם איך שאנחנו נראים נהיה בצמרת. לא צריך להיסחף בליגה הלאומית.".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully