וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניחוח של ליגת העל: 2:2 מרתק בין הפועל ת"א להפועל פ"ת

ארי כהן וטוריאל העלו פעמיים את האדומים ליתרון, אבל בן אז'ובל וגולן בני השוו ואז'ובל פספס מהפך עם פנדל מוחמץ (85). בני יהודה ניצחה בעכו, כפר שלם והפועל רמת גן מושלמות

חגיגות הניצחון של הפועל ראשון לציון/הפועל ראשון לציון

הליגה הלאומית חיה משני לחמישי בתחילת העונה, והערב (חמישי) כבר יוצא לדרך המחזור השני ובמרכזו מפגש יורדות לוהט בבלומפילד בין הפועל תל אביב להפועל פתח תקוה, שנפרדו ב-2:2 מרתק שהותיר את דגו עדיין ללא ניצחון. בני יהודה ניצחה 1:3 אצל הפועל עכו שהוחזרה לליגה, הפועל ראשון לציון סיימה ב-1:1 מול מ.ס. כפר קאסם הנודדת, הפועל כפר שלם והפועל רמת גן עדיין מושלמות.

בן אז'ובל שחקן הפועל פתח תקוה לפני גוני נאור שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
כבש, סחט פנדל והחמיץ מהפך מהנקודה הלבנה. אז'ובל/אודי ציטיאט

הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה 2:2

אחרי ההפסד הדרמטי והמפתיע בראשון לציון, האדומים רצו לתקן את הרושם במשחק הבכורה הביתי. הבעיה: היריבה היתה הפועל פתח תקוה המצוינת, שהגיעה למשחק הזה אחרי הניצחון במחזור הפתיחה והיתה ראויה גם לניצחון בבלומפילד. נכון, האדומים הובילו פעמיים משערים של ארי כהן וסתיו טוריאל, אבל בן אז'ובל וגולן בני בשער יפהפה השוו בצדק. ואז הגיעה הדקה ה-84. בן אז'ובל ספק הוכשל על ידי ישראלוב והשופט הורה לפנדל. אז'ובל, שהבקיע בפנדל במחזור הפתיחה, ירה לשמיים ומנע מהפועל תל אביב הפסד שני רצוף, שדי הגיע לה לאור ההתפתחויות במשחק הזה. הקבוצה של עומר פרץ היתה מסוכנת יותר הרבה בזכות צ'יפיוקה סונגה, שעשה שמות באגף השמאלי ובישל את הראשון לאז'ובל. כמו במחזור הקודם, הפועל תל אביב הוכיחה שהיא קבוצת התקפה טובה, אבל ההגנה שלה חדירה מאוד ועם נקודה אחת אחרי שני מחזורים, דגו כבר מרגיש את הלחץ.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
ארי כהן שחקן הפועל תל אביב חוגג שער. אודי ציטיאט
עדיין ללא ניצחון. ארי כהן חוגג את הראשון/אודי ציטיאט

מהלך המשחק

דקה 4: גולן בני מצא יפה את בן אז'ובל שנותר חופשי ומטווח של 20 מטר בעט כדור לא חזק שנעצר אצל לבקוביץ'.

דקה 7: גולן בני מצא הפעם את סונגה בצד השמאלי של הרחבה. הקשר המצוין עבר בקלות את עידו וייר והפציץ מתוך הרחבה כדור שנהדף בקושי על ידי לבקוביץ'. פתיחה מצוינת של האורחים.

דקה 16, גול! הפועל תל אביב עלתה ל-0:1 בניגוד למהלך המשחק אחרי שארי כהן השתלט על כדור שנהדף לא טוב מההגנה והפציץ לרשת הגבוהה, בין ידיו של עומר כץ.

דקה 40: מילאן מקאריץ' קיבל כדור עומק ומזווית לא פשוטה בעט לפינה הרחוקה. עומר כץ הדף ברגלו.

דקה 47, גול! הפועל פתח תקוה השוותה בצדק ל-1:1 אחרי פריצה סוחפת של סונגה מצד שמאל. הקשר המצוין מצא את בן אז'ובל שברגל שמאל ירה לרשת.

דקה 57, גול! הפועל תל אביב חזרה להוביל 1:2. מורגן הרים כדור לרחבה, מקאריץ' נגח לאחור וסתיו טוריאל בעט תוך כדי סיבוב לרשת.

דקה 72, גול! הפועל פתח תקוה שוב השוותה ל-2:2 משער יפהפה של גולן בני, שהתקדם לעבר הרחבה וברגל שמאל סובב אל בין החיבורים של לבקוביץ'. איזה יופי של גול

גולן בני שחקן הפועל פתח תקוה חוגג שער. אודי ציטיאט
איזה גול. גולן בני חוגג/אודי ציטיאט

דקה 83, פנדל להפועל פתח תקוה! בן אז'ובל ספק הוכשל על ידי ישראלוב, השופט הורה על הנקודה הלבנה.

דקה 85: בן אז'ובל, שסחט את הפנדל והבקיע פנדל במחזור הקודם, ירה מהנקודה הלבנה לשמיים! עדיין 2:2 בבלומפילד.

מסאי דגו מאמן הפועל תל אביב עם עידו וייר. אודי ציטיאט
עדיין ללא ניצחון. עידו וייר עם מסאי דגו/אודי ציטיאט

הפועל עכו - בני יהודה 3:1

למרות שתי הודעות על הורדתה לליגה א', הפועל עכו נותרה בלאומית וערכה את הופעת הבכורה העונתית, לאחר שצחי נקש הפקיד את הערבויות הנדרשות. עדן בן בסט מונה למנהל המקצועי והתחיל להביא שחקנים לשלומי דורה, אחד מהם הוא קלוד לואיס שהעלה את עכו ליתרון מול האקסית. אלא שבני יהודה לא נבהלה. אלירן עטר נכנס אחרי ההפסקה ובישל לגיא סיביליה את השוויון. גיל יצחק וסולומון דניאל קבעו 1:3 כתום והעניקו ניצחון בכורה לכתומים. עכו עדיין ללא נקודות, אך עם משחק חסר.

מהלך המשחק:

דקה 12: קלוד לואיס כמעט כבש מול האקסית כשחלף על פני שני שחקנים והפציץ למשקוף.

דקה 20, גול! הפועל עכו עלתה ל-0:1 מפתיע אך מוצדק מול בני יהודה משער של מי אם לא קלוד לואיס, שהשתלט על כדור שנהדף לא טוב על ידי רוי ששון ובעט לרשת מתוך הרחבה.

דקה 50, גול! בני יהודה חזרה ל-1:1 משער של גיא סיביליה, שקיבל כדור מאלירן עטר וירה בלי לעצור לרשת.

דקה 53, גול! בני יהודה השלימה מהפך ועלתה ל-1:2 משער של גיל יצחק, שפספס פעם אחת אבל שלח את הריבאונד לרשת.

דקה 78, גול! בני יהודה עלתה ל-1:3 בזכות נגיחה של סולומון דניאל ובישול יפה מאוד של סהר רביבו.

לירן רוטמן שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
פוגש את אחיו איתי. לירן רוטמן/אודי ציטיאט

מ.ס. כפר קאסם - הפועל ראשון לציון 1:1

נדידת המגרשים של מ.ס. כפר קאסם נמשכת והעונה היא מארחת בראשון לציון, כך שהכתומים זכו שוב לשחק באצטדיונם הביתי אחרי הניצחון הגדול על הפועל תל אביב. הקבוצות נפגשו בגביע הטוטו לפני שלושה שבועות, כאשר ראשון לציון ניצחה 0:3 משערים של שראל כהן, משה סמל ויובל ששון, אבל בליגה זה לא קרה מאז ה-0:3 בדצמבר 2020 והרצף נמשך גם הפעם. ראשון עלתה ל-0:1 משער די מקרי של שי אייזן, אבל אנס דאבור העניק לכפר קאסם תיקו שני רצוף אחרי ה-1:1 המחמיא מבחינתם בבלומפילד מול בני יהודה במחזור הפתיחה.

מהלך המשחק:

דקה 72, גול! הפועל ראשון לציון עלתה ל-0:1 משער של שי אייזן, שדחק פנימה אחרי ערבובייה מכדור קרן.

דקה 87, גול! כפר קאסם השוותה ל-1:1 דרמטי משער של אנס דאבור, שהשתלט על הריבאונד מבעיטה של אשמוז לקורה וברגל שמאל ירה לרשת.

צ'יפיוקה סונגה שחקן הפועל פתח תקוה לפני עידו וייר שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
הטוב בשחקני הפועל פתח תקוה. צ'יפיוקה סונגה/אודי ציטיאט

הפועל נוף הגליל - הפועל רמת גן 2:1

בשלוש הפעמים האחרונות בהן ביקרה הפועל רמת גן את נוף הגליל בגרין, השתיים חילקו נקודות, אלא שהפעם האורדונים השיגו את כל הנקודות ואחרי הניצחון על כפר סבא הם היחידים יחד עם כפר שלם שנהנים ממאזן מושלם אחרי שני מחזורים. אלמוג מלול שוער רמת גן העניק מתנה לנוף הגליל, שעלתה ליתרון אחרי 20 שניות משער של גיא דהן. אלא שיניב מזרחי וחצי עצמי של דורון מיכאלי שוער נוף הגליל העניקו לרמת גן את כל הנקודות.

מהלך המשחק:

דקה 1, גול! אלמוג מלול שוער רמת גן מסר לג'וליאן שאלופה, שאמר תודה ויישר לגיא דהן שמקרוב כבש. 0:1 מהיר לנוף הגליל אחרי 20 שניות.

דקה 26, גול! הפועל רמת גן השוותה ל-1:1 משער של יניב מזרחי, שגלגל מקרוב אחרי מסירה של רטנר מצד ימין.

דקה 45, גול! הפועל רמת גן השלימה מהפך ועלתה ל-1:2 משער עצמי של דורון מיכאלי השוער, שהסיט לשערו הוא כדור שבעט מור בוסקילה לקורה.

גולן בני שחקן הפועל פתח תקוה עם אחיו הכדורסלן גיל בני. אודי ציטיאט
גיל בני, כדורסלן הפועל תל אביב לשעבר, מתחבק עם אחי גולן בני/אודי ציטיאט

הפועל כפר שלם - הפועל רעננה 1:3

שתי העולות השיגו נקודות במחזור הפתיחה, אבל בזמן שהפועל כפר שלם חגגה מהפך גדול ו-3:4 ברמת השרון בכיכובו של המחליף אוהד ברזילי, הפועל רעננה התאכזבה מכך שהובילה פעמיים ולא הצליחה לנצח את נוף הגליל. בסופו של יום כפר שלם חגגה בדרבי העולות ושמרה על מאזן מושלם בזכות ההתקפה שלה ובעיקר אוהד ברזילי הנהדר שכבש כבר אחרי 10 דקות. אופיר מזרחי השווה בשער יפה, אבל ברזילי השלים צמד ושער שלישי בשני מחזורים וקלה חתם את הניצחון וביכולת הזו כפר שלם יכולה לראות את עצמה מועמדת לעליית שתי ליגות בתוך שנתיים. השער של קלה הגיע לאחר שבן רייכרט, מלך האדומים מהעונה שעברה, הורחק שוב אבל קבוצתו הסתדרה בלעדיו. הוא בכל אופן, צריך לקבל הרחקה ארוכה אחרי המרפק ששלח לפרצופו של מקונן.

מהלך המשחק:

דקה 10, גול! הפועל כפר שלם עלתה ל-0:1 מהיר משער של אוהד ברזילי שקיבל מתנה מדור חברון שוער רעננה. אמר תודה וכבש מקרוב.

דקה 35, גול! אופיר מזרחי השתלט על כדור מחוץ לרחבה והפציץ לרשת. הפועל רעננה משווה ל-1:1.

דקה 52, גול! הפועל כפר שלם חזרה להוביל 1:2 משער נוסף של אוהד ברזילי, שנגח פנימה קרן של ריף מסיקה.

דקה 65, אדום! אחרי שהורחק שש פעמים בעונה שעברה במדי רמת השרון, בן רייכרט הותיר את כפר שלם בעשרה שחקנים אחרי מרפק מכוער לפרצופו של מקונן.

דקה 77, גול! הפועל כפר שלם עלתה ל-1:3 בעשרה שחקנים משער של קלה, שקיבל כדור מאייל אינברום ובלי לעצור ירה לרשת.

משחקי יום שני (19:00):

הפועל אום אל פאחם - הפועל ניר רמת השרון
מכבי הרצליה - הפועל עפולה
הפועל כפר סבא - מכבי יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully