וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו קיבל פרס מיוחד בהגרלת ליגת האלופות: "אולי עוד אחזור למפעל"

עודכן לאחרונה: 29.8.2024 / 21:00

אופ"א כיבדה את שיאן הכיבושים של המפעל בכל הזמנים, הפורטוגלי עוד מפנטז על קאמבק לטופ האירופי: "אי אפשר לדעת". נשיא אופ"א: "הוא לא מזדקן, מקווים שיחזור"

תיקתקנו, 29.8/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו היה אחד מכוכבי ההגרלה של ליגת האלופות החדשה במונאקו, והערב (חמישי) חלוץ אל נאסר קיבל פרס מיוחד מנשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין כהוקרה על מורשתו המדהימה בתחרות.

"זה תענוג להיות כאן. תודה על הפרס הזה, זה חשוב לי מאוד. ליגת האלופות היא הדבר האולטימטיבי. השיאים מדברים בעד עצמם, אבל זה היה תענוג עצום לשחק בליגת האלופות. כששומעים את המוזיקה, אתה מתלהב, זו תחושה מאוד מיוחדת", אמר כריסטיאנו על קבלת הפרס.

כריסטיאנו רונאלדו לצד נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין. רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו לצד נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו לצד ג'יג'י בופון. רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו לצד ג'יג'י בופון/רויטרס

רונאלדו אף השאיר את הדלת פתוחה לחזרה למפעל: "זכיתי בגביע פעמים רבות וכבשתי הרבה שערים. זה נהדר להיות כאן. יש לי זיכרונות נהדרים. הזיכרונות הגדולים שלי מקושרים לטורניר הזה. אי אפשר לדעת, אולי אני אחזור, נראה מה יקרה בעתיד".

כריסטיאנו זכה חמש פעמים בליגת האלופות וכבש שער בארבעה גמרים, והתקשה לבחור את הרגע הגדול ביותר: "קשה לבחור אחד, אנחנו תמיד מדברים על הראשון. כשזכיתי בתואר הראשון, זה היה מאוד מיוחד לזכות בו עם מנצ'סטר יונייטד, למרות שהחמצתי את הפנדל. אבל גם ריאל מדריד, זכיתי שם בארבעה. ההיסטוריה של ריאל מדריד... ב-2014, מול כל כך הרבה אוהדים פורטוגלים, היה הרבה לחץ שהרגשתי באותה תקופה כשהייתי השחקן היקר ביותר".

"אם היינו מסכמים את הקריירה של כריסטיאנו, היינו צריכים שעה או שעתיים. המסירות והמחויבות הגדולה שלו היו מדהימות. אם אנחנו חושבים על ליגת האלופות, אנחנו חושבים על כריסטיאנו. יש בעיה עם כריסטיאנו, כי הוא כבר לא משחק בתחרות הטובה ביותר, אבל מכיוון שהוא לא מזדקן, אנחנו מקווים שהוא יחזור", אמר צ'פרין על השחקן עטור הפרסים.

חלוץ ספורטינג, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד ויובנטוס לשעבר כבש 140 שערים בליגת האלופות ב-183 הופעות. הוא מקדים ב-11 שערים את ליאונל מסי ו-46 לפני רוברט לבנדובסקי במקום השלישי בראש טבלת ההבקעות של גביע אירופה בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully